-=Petter=- Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Akuratt fått den nye tlf, søkt rundt alle steder, også på XDA sitt forum. Men finner ikke noe glupt. Finnes det en oversikt over hva man må ta vare på av alt som ligger på minne kortet? Altså hva som krever av systemet på telefonen? Hva kan man fjerne, etc. Syntes det ser litt rotete ut, slik i bunn og grunn... Håper noen kan hjelpe, jeg har til og med trålet bruksannvisningen... Uten hjelp ang dette. Mvh Petter Endret 20. august 2010 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 samme problem. henger meg på Lenke til kommentar
osmano Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Akuratt fått den nye tlf, søkt rundt alle steder, også på XDA sitt forum. Men finner ikke noe glupt. Finnes det en oversikt over hva man må ta vare på av alt som ligger på minne kortet? Altså hva som krever av systemet på telefonen? Hva kan man fjerne, etc. Mvh Petter Hvis du mener minnekortet som det var når du pakka ut telefonen? jeg tok det ut og satte i mitt 16gb, formaterte og så var jeg igang. Det er ingen systemfiler på minnekortet. Så vidt jeg husker var det vel brukermanual og HTC sync men alt det finner man jo likevel på nett..... Svar på spørsmålet ditt....? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det er ingenting som ligger på minnekortet som systemet trenger. Det eneste som kan være å ta vare på er hvis du bruker a2sd eller a2sd+, altså apps 2 sd. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Takk for svarene hittil!! Så det vil si at alt kan slettes altså? Dette er jo i så fall greit.. Men et annet spørsmål: Jeg har slått av bakgrunnsdata, og sync og alt.. Men alikevel, så er det data aktivitet ned og ut på tlf. (Bruker Data Counter Widget til dette) Hva er dette for noe? Hva kan gjøres? Petter Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har slått av bakgrunnsdata, og sync og alt.. Du har vel ikke slått av "alt" da. Man har f.eks programvare oppdaterings sjekk. 3'de parts "gratis" programmer fra marked har reklame/banners som lastes ned. HTC klokke/vær med posisjonering/lokalisering. Google Maps/Kart. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 HTC vær og klokke går under bakgrunnsdata, for den oppdaterer seg ikke lengre. Programvare sjekket har jeg deaktivert. 3. parts med reklame: mulig, men trodde ikke det lastet når noe når man ikke hadde dem oppe. Hva skal man med reklame da man ikke ser den.. Hmm hehe Google Maps/Kart: litt usikker her, men bruker det ikke så finner jeg ut hvordan man deaktiverer det, skal det gjøres. En ting til i samme slengen, hvis noen leser her. Hva slags GPS prog er og anbefale? Lest om CoPilot, men finner ingenting på markedet av det. Helst gratis, også må det fungere på v2.2 froyo Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Eg er veldig fornøyd med CoPilot. Du kan kjøpe det via nettsiden dems. http://www.alk.eu.com/buynow/ Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Kleivert: lest at mange syntes det er bra, så blir nok det prog etter hvert ja. Men liker egentlig ikke at man ikke kan prøve det, før man kjøper det. Bortkastede penger, hvis man ikke liker programmet. Noen som har noen svar til det over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå