Gå til innhold

Har forhåndsbestilt Nintendo 3DS :-D

vikingkylling

Anbefalte innlegg

Kjøpte en sort 3DS med Dragon Quest 3D og Resident Evil: Revelations. Jeg vet den ikke kommer før mars til neste år, men jeg husker det var ganske vanskelig å få tak i en Wii den første tiden. Det kan nok bli vanskelig å få tak i en 3DS på relasedagen mange steder, og spesielt her oppe i nord. Det gidder jeg jo ikke ta sjansen på. :)

Aner ikke om Dragon Quest eller Resident Evil blir launch-spill, men jeg håper det. Men håper virkelig Resident Evil 3DS er et "ekte" resident evil, og ikke noe idiotisk spin-off som RE4 og 5. Jeg vil ha survival/horror, ikke run'n'gun! Aner ikke noe om Dragon Quest 3DS heller, men etter mange timer i DQVIII på PS2, en del timer i DQ4 og 5 på DS og godt over sytti timer i DQXI på under to uker tar jeg det jeg får. :p Selv spin-offen Dragon Quest Monsters: Joker var jo knallbra. :D

Og om ingen av dem blir launchspill får jeg vel heller rusle ned og se om jeg får tak i noe annet. <i>Samtlige</i> spill kan da ikke være utsolgt på releasedagen? :p Og tro meg når jeg sier det er vanvittig mange spill annonsert jeg vil ha. Alt fra Paper Mario til Kid Icarus til Legend of Zelda: Ocarina of Time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...