vikingkylling Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kjøpte en sort 3DS med Dragon Quest 3D og Resident Evil: Revelations. Jeg vet den ikke kommer før mars til neste år, men jeg husker det var ganske vanskelig å få tak i en Wii den første tiden. Det kan nok bli vanskelig å få tak i en 3DS på relasedagen mange steder, og spesielt her oppe i nord. Det gidder jeg jo ikke ta sjansen på. Aner ikke om Dragon Quest eller Resident Evil blir launch-spill, men jeg håper det. Men håper virkelig Resident Evil 3DS er et "ekte" resident evil, og ikke noe idiotisk spin-off som RE4 og 5. Jeg vil ha survival/horror, ikke run'n'gun! Aner ikke noe om Dragon Quest 3DS heller, men etter mange timer i DQVIII på PS2, en del timer i DQ4 og 5 på DS og godt over sytti timer i DQXI på under to uker tar jeg det jeg får. Selv spin-offen Dragon Quest Monsters: Joker var jo knallbra. Og om ingen av dem blir launchspill får jeg vel heller rusle ned og se om jeg får tak i noe annet. <i>Samtlige</i> spill kan da ikke være utsolgt på releasedagen? Og tro meg når jeg sier det er vanvittig mange spill annonsert jeg vil ha. Alt fra Paper Mario til Kid Icarus til Legend of Zelda: Ocarina of Time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå