Gå til innhold

Spotify på Htc diamond 2?

Nala

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg tenkte og kjøpe spotify premium til min Ipod touch...

>Men jeg ville hatt spotify på telefonen min også som er en htc diamond 2, men så så jeg på spotify sin hjemmeside, der var det bare 4-5 htc telefoner som det gikk ann på, noen som veit hvor jeg kan få flere valg??? :dontgetit::dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil gå utifra at du må roote din telefon for å få tilgang på dette men om det vil fungere aner jeg ikke.

Ville ha tatt en titt hos xda-developers på forumet deres og ser om du kan finne en custom ROM.

Edit: Oki,se bort ifra svaret mitt da, men ta en titt hos XDA uansett, de vet nok sikkert om noe :)

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Du må ha en telefon med sybian eller android. iPhone funker også.

Det vil mest sansynlig ikke komme Spotify til WM6.5 som Diamond 2 kjører (tipping). Grunnen til at jeg tror det er at Windows Phone 7 kommer ut om ikke så lenge, og da vil man nok kunne bruke spotify på de telefonene som kjører det. Regner ihvertfall med at de kommer til å lage spotify til WP7.

Lenke til kommentar

Okay, takk får svar, driver og prøver og laster ned android system, men det er ikke så lett :hrm:

Ja, forresten. Hvis det finnes android til Diamond 2 (uoffisielt) på xda-developers, så kan du installere det på telefonen og få spotify på den måten. Jeg har installert Android på min htc hd2, og det funker sånn så som så.

Måten jeg gjorde det på var at jeg bytta til et WM6.5 custom rom (energy), og så var det bare å laste ned en Android build, legge det på minnekortet og trykke Launch Android. Du bør ikke prøve på dette selv hvis du ikke har en liten tekniker i magen :) Det er kjempelett, men som med alt så kan ting gå feil og du kan sitte der med en telefon som ikke funker :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...