fsx v1.1 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hei har hørt at abtronic x2 er bra? den koster 1199 kr er det verdt og kjøpe? jeg tenkte på six pack så lurer på om den funker? eller bare svindel? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Svindel Er i samme stilling som deg. Tingen er at alle sammen har en six-pack om de trener eller ikke. Den er bare dekket under et fettlag dersom den ikke syns. Jeg tok hundrevis av situps og prøvde hver dag for å få frem rutene, men det som faktisk gjelder er å prøve å få ned fettprosenten. Jeg driver forøvrig å prøver dette ved kaloriunderskudd når jeg trener kondisjon og noe ellers. Blir bare mer og mer markert for hver dag nå Men ikke bruk penger på å skaffe deg six-pack eller muskler, med mindre du skaffer deg medlemskap på et treningssenter. 1 Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Du får en sixpack med tuborg til rundt 70,- på Kiwi'n. Men bare treng masse forskjellige mageøvelser så kommer det til slutt! Push deg selv! 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Et lite spørmål sånn relatert. Jeg følger et treningsprogram som trener hele kroppen, og eneste plassen jeg egentlig ahar noe serlig fett nå er vel magen. Er det bare akkurat når jeg trener magen dette fettet forsvinner eller forsvinner det uansett hva jeg trener? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg har abtonic x2, og har brukt det i litt over en måned. Det fungerer, bare ikke så mye som på tv'en. Det er ikke værdt 1200,- Kjøper du derimot herfra http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39375 så får du den får 1/8 av prisen. Det er akkurat lik den på tv shop, bortsett fra at pakken ikke inneholder gelen. Kjøp litt glidemiddel fra samme side og det går greit. Det er verdt forsøket til den prisen! Jeg jakter ikke six packen jeg da, bare fjerne litt fett... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Et lite spørmål sånn relatert. Jeg følger et treningsprogram som trener hele kroppen, og eneste plassen jeg egentlig ahar noe serlig fett nå er vel magen. Er det bare akkurat når jeg trener magen dette fettet forsvinner eller forsvinner det uansett hva jeg trener? Du må trene hele kroppen får å få fjernet fettet på magen. Men du må spise mindre også. IKKE veldig mye mindre, men litt. For å forklarer det enkelt: La oss si du trenger 2000 k.cal om dagen, så spiser du 1.800 k.cal om dagen. Da må kroppen få de 200 ekstra fra et sted. Og da tar den fra fettet. Dette var veldig lett forklart, men du ser poenget ... Du kan også starte å ta noen jogge/gåturer. Det hjelper ikke å punktforbrenne, det som skjer viss du tar 200 situps hver dag er at magen din blir strammere og mer utholden. Du får ikke noe mer sixpack. Fordi du må få vekk fettet først. Også, må du ha tolmodighet. Ikke forvent at packen kommer etter 1 mnd. Endret 23. august 2010 av Sno Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Joggeturer med masse klær og svart plastpose over. Skal love du kommer til å svette som du aldri har svettet før! (Viktig å drikke vann da! Veldig viktig.) Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Joggeturer med masse klær og svart plastpose over. Skal love du kommer til å svette som du aldri har svettet før! (Viktig å drikke vann da! Veldig viktig.) Dette vil gi kortvarig (VELDIG kortvarig) vektreduksjon, men er absolutt ikke å anbefale for varig fettreduksjon i forbindelse med å framheve abs. Å trene slik gir ikke økt fettforbrenning. 5 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Joggeturer med masse klær og svart plastpose over. Skal love du kommer til å svette som du aldri har svettet før! (Viktig å drikke vann da! Veldig viktig.) Dehydrering er ikke det samme som å gå ned i vekt. Dette er direkte livsfarlig! 4 Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Lurer litt på om støtene som stimulerer magemusklene er farlig over lengre tid? hmmmmm Lenke til kommentar
DoubleF Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Tren hardt og systematisk, ligg under i kaloriunderskudd, og spis suuuuuuuunt Lenke til kommentar
leif5193 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 skal elektronisk utstyr for muskler så må man ut med 10000 for at det helle tatt skal fungere, sånn billig dritt fra tv shop til 1000 fungere ikke Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Spis mindre, tren mere.. det finnes ingen snarveier. Alle vet dette. Det som skiller de med six-pack fra resten, er de som gjør noe med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå