|-MyTh-| Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg har en del viktige bilder jeg ikke kan få tak i. For noen dager siden skulle jeg gå inn på bildene (ligger IKKE på ftp men på min egen pc) og da var ALLE bildene gjort om til: VBScript Script File ALLE bildene er på akkurat 10,0kb mens før var det jo forskjellig størrelse på dem. Noen som vet hvorfor bildene ble sånn og er det noe jeg kan gjøre for å få tilbake bildene mine? P.S får ikke vist bildene i Windows bilde- og faksbehandling (har Windows XP) Lenke til kommentar
trondrb Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Dette er et typisk datavius! Få deg et oppdatert antivirusprogram og finn ut hvilket virus du har. Finn ut hvilken skade viruset gjør (f.eks. fra databaser på internett) , og hvordan det opererer. Det har kanskje slettet eller flyttet filene dine til en annen plass eller noe.... Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hm... Du burde sjekke om at du har fått virus.. Er nok en del virus som kan gjøre slike ting.. Jeg vil anbefale Norton Antivirus, hvis du har det... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Kan høres ut som Loveletter virus. http://vil.mcafee.com/dispVirus.asp?virus_k=98617& Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 sjekk om ikke MP3 filene dine også er ødelagte på samme måten...skjedde med meg en gang, på akkurat samme måten! da forsvant alle mp3 filene også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå