nelra Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Hei. Har hatt SE X10 mini Pro i en uke nå, og er meget fornøyd. Mulig jeg er litt grønn og ikke ser svaret foran øynene mine, men hvordan får jeg WF Clock Widget frem på skjermen, og hvor finner jeg wifi toggle? Begge har jeg hentet på market.. Endret 19. august 2010 av nelra Lenke til kommentar
nelra Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Hei. Har hatt SE X10 mini Pro i en uke nå, og er meget fornøyd. Mulig jeg er litt grønn og ikke ser svaret foran øynene mine, men hvordan får jeg WF Clock Widget frem på skjermen, og hvor finner jeg wifi toggle? Begge har jeg hentet på market.. Beklager, det innlegget skulle ikke inn hit. Er ny her inne på forumet også, og det gikk litt fort i svingene.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Denne tråden stenges, da det hentydes at det var en feilpost. Trådstarter kan ta kontakt, eller bruker rapporter-knappen, for å få tråden slettet om ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg