Diskutant Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Hei! Når jeg setter min pc i dvalemodus over natten, og jeg kommer dagen etter og slår pcen på, vil ikke skjermen skru seg på. Skjermen i seg selv funker helt fint, jeg har testa at den faktisk kan vise bilder, men den våkner altså ikke etter dvalemodus. Noen som kan hjelpe meg her? edit: Stasjonær Endret 20. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er det stasjonær PC? Isåfall vet jeg ikke, men jeg hadde det samme problemet med acer laptop hvor jeg ringte kundeservice. Da ba de meg bare formatere den Det hjalp faktisk. Men det finnes sikkert enklere løsninger i din situasjon. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Er det stasjonær PC? Isåfall vet jeg ikke, men jeg hadde det samme problemet med acer laptop hvor jeg ringte kundeservice. Da ba de meg bare formatere den Det hjalp faktisk. Men det finnes sikkert enklere løsninger i din situasjon. håper det finnes enklere løsinger ja.. har ikke tid til å formatere og reinstallere nå.. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Om det er en Acer Timeline, så vil jeg anbefale deg å sjekke ut etter oppdateringer på nettsidene til Acer. De har hatt en del problemer med "strømsparings-programvaren" sin. Disse blir stadig oppdatert. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 det er ikke den pcen.. andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå