Gala24 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hva er Lymfe Kreft? Hvor farlig er det? Min mor hadde nettop Kreft i Armen ved Albuen men det klarte di og Opere Vekk men nå ringte hun meg for noen timer siden og sa hun hadde blitt smittet i Lymfene, Eg spørr ikke om Trøst nå eg spør om Information om dette. Eg vill vite att om Lymfer nå, Eg veit att di Renser kroppen. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Heisann Trist å høre at din mor har fått kreft. Men med dagens medisin er sjangsene for full helbredelse ved kreft relativt gode. Legger ved en link med litt informasjon om lymfekreft. Link. Håper du finner litt svar der. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Da er det viktig at hun spiser sunt og mosjonerer så ofte som mulig. Slutt med hvetemel og raffinert sukker og spis så mye grønt som overhodet mulig! Brokkoli er spesielt bra og generelt alt som er grønt. Lenke til kommentar
Gala24 Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Da er det viktig at hun spiser sunt og mosjonerer så ofte som mulig. Slutt med hvetemel og raffinert sukker og spis så mye grønt som overhodet mulig! Brokkoli er spesielt bra og generelt alt som er grønt. Hun spiser og lever sunt, Hun spiser Salat og andre Grønt Grønsaker, Hun går Tur daglig i skogen. og har holdt seg i form siden eg var baby og det er 18 år siden. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 OK, fint å høre Men pass på å kutt ned på hvetemel også da, helst ingenting. Les artikkel i Dagbladet denne uken, par dager siden tror jeg at jeg leste noe om mat som kreftmedisin. Hvetemel brytes vistnok ned til noe som fungerer som en slags "mat" for celledeling. Moren min hadde også kreft, dog overlevde ikke. Men hun spiste en del mat lagd av hvetemel forsåvidt. Og var i veldig dårlig form hele mitt liv og spiste generelt ikke spesielt godt eller sunt. Faren min derimot har kreft rundt hele slekten sin. Samtlige brødre av han har hatt kreft og nå står bare han igjen som ikke har hatt noe som helst. Og han har alltid spist veldig godt og variert og vært aktiv. Høres ut som at dette kan gå fint Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 har en tremenning som fikk lymfekreft i 13 års alderen, og han er nå helt frisk, så det er mulig å helbrede Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Kreftregisteret har masse statistikk. Informasjon om krefttyper og behandling kan du finne hos Kreftforeningen og Oncolex. På Oncolex' side om lymfekreft står det om prognose. Hvis det er non-Hodgkin-lymfom, er 60 % fortsatt i live etter fem år. Hvis det er Hodgkin-lymfom, er det over 80 %, så det kan absolutt gå bra, og det håper jeg det gjør. Red.: Hvorvidt godt kosthold og trening hjelper, skal jeg ikke uttale meg om, men det må i alle fall ses på som et tillegg til tradisjonell behandling, ikke en erstatning. Endret 20. august 2010 av Daniel Lenke til kommentar
Gala24 Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Ok, Takk for informationen, På mandag skal di opere min mor. så kan gi en tilbake melding om hvordan det gjekk når hun er klar. Dei sa hun måtte vera på sjukhuset i 1 uke så behandlingen må vera stor. Men om di gir henne Cellegift hva tror dere om og tilby henne Cannabis? ( Hasj / Marijuana ) Cannabis hjelper jo mot Smertene og mye mer. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg er jo helt klart for Cannabis Dere har absolutt ingenting å tape på det. Men spørs om dere får tak i på lovlig vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå