TheCatIsALie Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Har installert Medal of Honor Allied Assault. Har nok ingen patcher da jeg så eneste endringene var med multiplayern noe jeg ikke gidder nå. Har modda litt for å få 16:9, men da jeg vil spille, nekter spillet å loade noe. Fryser, da jeg går ut av spillet, ser jeg MOHAA.exe har kræsja. Finnes det noen løsninger? Har lasta ned nHancer, men ikke lekt så mye da jeg ikke har peiling på den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det er sannsynligvis fordi spillet er steingammelt og PC'n din har for nye deler. Du får leite rundt i google etter "how to make MOH Allied assault work in windows 7" ellernoe. Finner alltids noe forumer som har en usermade patch liggende. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Har både googla masse og prøvd og feila. Antar jeg får bruke en gammel harddisk og legge Windows XP på den eller noe, i håp om at det kan funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå