Gjest Gjest Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Den siste måneden har jeg slitt med små røde prikker og rødhet på penishodet, samt rødhet og kløe der huden er tynn på forhuden. Jeg har vært hos lege og testet negativt på både klamydia, gonoré og herpes. Det har kommet og gått veldig. Blitt tilsynelatende helt bra, men så kommet tilbake igjen i større eller mindre grad etter noen dager. Hele tiden har jeg brukt kondomer nesten daglig. Jeg har ikke hatt problemer tidligere. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 enste jeg kan tenke meg er at du har en eller annen form for gummiallergi Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ta en pause fra kondomer og se om det bedrer seg. Er det allergi burde det vel gå over relativt raskt over hvis du holder deg borte en stund Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Prøv et annet kondommerke. Det kan være påført glidemidler som du reagerer på. Det skal også finnes kondomer av annet materiale enn latex. Endret 20. august 2010 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå