Lch Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Han har holdt på i nesten ett døgn. Jeg fikk ikke med meg de første timene, men jeg fikk satt i gang et opptak i går natt. Noen andre som tar opp eller følger strømmen? http://live.vgtv.no/?eventId=18 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 titta innom der tidligere i dag, han virker bra utslitt nå.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Han holder på enda ser det ut som Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er det noe bra det showet han holder da? Er èn ting å holde standup så lenge, men en annen ting å få folk til å le imens man holder på... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Verdensrekorden i boks, han holder forsatt på Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er det noe bra det showet han holder da? Er èn ting å holde standup så lenge, men en annen ting å få folk til å le imens man holder på... Synes det var litt gøy når jeg så på, han snakket om tissemanner og kondomer. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det mest imponerende med rekorden (rundt 39timer med stand-up) er at han på alle de timene ikke greide å si noe morsomt! :!: 1 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jo det gjorde han. Innlegget ditt viser bare at du er en humorløs person. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg så mye, og det er jo seff ikke som et to timers manus show, men er bra morsomt! Det imponerende er hvordan han bruker ting som skjer i salen og feks bare legesjekken til å gjøre ting morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå