Emma79 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg etterspurte råd om hoteller på Key West forumet til Tripadvisor. Fikk mange gode råd. Så fikk jeg en privat melding på Tripadvisor av en fyr som har en Timeshare i Hyatt Sunset Harbour Resort. Han og konen kunne ikke bruke den uken de hadde i den timesharen, så om jeg ville ha den siden jeg etterspurte bosted akkurat i den uken? Det kosta 1255 dollar for 7 netter. Jeg skal bare være der 6 netter og skrev at jeg syntes det var for dyrt. Han repliserte med at han kunne være litt behjelpelig med kostnaden hvor jeg sa hadde reservert en B&B for 1000 dollar for 6 netter. Jeg måtte ikke kansellere B&B'en for han skulle sove på dette med 1000 dollars. Altså, hvis han nå godtar dette, hvordan funker dette her da? Er det snakk om å overføre navnet mitt på hans timeshare for den uken? De får ikke brukt timesharen den uken uansett, så de må ut med penger hvis de ikke får "solgt" den til meg den uken? Jeg følger meg litt grønn på dette her. Lenke til kommentar
Emma79 Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Ingen som har noe peiling på dette? Lenke til kommentar
koots Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) For din del blir det vel akkurat som om du leier et hotellrom eller leilighet vil jeg tro. Endret 20. august 2010 av koots Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Leie timeshare fra en anonym privatperson som sier han skal bo på et dårligere sted du har bestilt til nesten samme pris? Synes det høres veldig lite troverdig ut. Lenke til kommentar
Emma79 Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Leie timeshare fra en anonym privatperson som sier han skal bo på et dårligere sted du har bestilt til nesten samme pris? Synes det høres veldig lite troverdig ut. Nei, han skal ikke bo på et dårligere sted. Han skal være hjemme, de eier den uken det er snakk om, men kan visst ikke bruke leiligheten den uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå