sinnaelgen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) er det noen som vet hva som har skjedd med nettjenesten Nettradio hos NRK ? jeg prøver å spille av et av opptakene fra verdt å vite det fører til at firefox krasjer. Endret 25. august 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
LawaBoy Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Sjekk at du har siste versjon av Adobe Flash Player or Adobe Shockwave Player, kan lastes ned fra: - http://www.adobe.com/ Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Sjekk at du har siste versjon av Adobe Flash Player or Adobe Shockwave Player, kan lastes ned fra: - http://www.adobe.com/ trenger jeg begge ? nå har det hent at det har dukket opp noe feilmeldinger om flashplayer på noe av reklamen på enkelt nettsider. jeg fant ut at jeg hadde versjon 10. den nye er 10.1. etter at den er installert (100 % ferdig ) ville ikke installasjonsprogrammet gi slipp. jeg valgte å svare ja på spørsmålet om andre programmer skulle avsluttes. uansett så ga det ingen endring angående media-avspilleren og "Verdt å vite" opptakene etter at firefox hadde startet på nytt . Endret 20. august 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) jeg fikk det til å virke i IE . Da har jeg kommet over det 2 eksemplet på der man må bruke IE får få en nettside til å virket Endret 22. august 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 (endret) siden ingen svare endrer jeg litt på overskriften nå virker det som jeg i tillegg ikke får lastet ned lyd filene Endret 25. august 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå