gotark Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Om dette er high-end snakk eller tre hakk ned til fjortis mobilcover stadie kan være det samme. Jeg har bytta ut den sorte gummirundingen med "speilet" les, den skinnende metallikrundingen Er det noe de fleste velger? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg foretrekker faktisk gummi... Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Speilet er tøffest. Helt klart Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Må jo kunne ta bilder av vakre meg selv! 8) Lenke til kommentar
gotark Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Det med å ta bilde av meg selv er greit nok det og Men tror jeg simpelt hen syntes det var stiligere med blinkende metall Passer bedre til melall looken til resten av mobben. Hadde kanskje vært anderledes med blå.. Tror vi T610 eiere er stort sett fornøyd med telefonen vår (tatt i betrakning hva vi diskuterer ) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Klart metall passer best! Men har ikke så mye annet vakkert å ta bilde av. Ikke se avatar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå