TMB Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Har installert og spilt FO3 utallelige ganger før uten problemer. Når jeg installerte det nå, så blir spillet med elendig grafikk, uansett hva instilligene står på. Om jeg går på Display Settings står texture size som "Large" mens det ser ut som "Small" etc. Har alle settings på max, både in-game og i launcheren (advanced også). Har prøvd: Å Reinstallere, å slette fallout3.ini, å buke default settings Ingenting virker Ingen mods installert, clean install m/patch 1.7 og Unofficial Fallout 3 Patch Hjelp? Lenke til kommentar
godspell001 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg hadde det samme problemmet på et tdspunkt, mener å huske at det gikk vekk etter en stund. Vet ikke hvorfor, husker bare at jeg holdt på med mye annet, og en dag funket det. -Godspell001 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Problemet er løst for lenge siden. Tror det hadde noe med load order å gjøre, husker heller ikke hva som fikset det Lenke til kommentar
godspell001 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Problemet er løst for lenge siden. Tror det hadde noe med load order å gjøre, husker heller ikke hva som fikset det ok, fint å vite Godspell001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå