Vikestart Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.cncreality.com Posta her bare for å høre hva dere har å si Har jobba med den i et år nå Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ser bra ut! ...men loada veldig treigt. Kanskje du bør gjøre om noen av bildene dine eller noe sånt? Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Hvilke deler av siden loada treigt? Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Fremsida. Sjekka ikke noen av de andre sidene. Mulig det er linja mi, den er ikke veldig bra.. Om du bruker Webmaster Tools tror jeg muligens du vil få beskjed der om du har loadeproblemer. Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Jeg mener, hvilke deler av fremsida? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Bildene du bruker i nyhetspostene på forsiden er unødvendig store (f.eks. http://media.moddb.com/images/mods/1/16/15680/sshot0008.png som er 1.91 MB, hvis du konverterer til jpg så blir det lett under 200 KB), og du burde gjerne bruke thumbnails istedenfor å bare skalere ned originalbildet. Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Ja, bortsett fra at nyhetsposter ikke er en del av designet. Det er innhold Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ja, bortsett fra at nyhetsposter ikke er en del av designet. Det er innhold Likegyldig om det er design eller innhold som loader tregt. Bildefiler, spesielt thumbnails, bør ikke være unødvendig store. Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Ja, bortsett fra at nyhetsposter ikke er en del av designet. Det er innhold Likegyldig om det er design eller innhold som loader tregt. Bildefiler, spesielt thumbnails, bør ikke være unødvendig store. Mulig, men det er vanskelig hvis jeg skal få alle nyhetspostere til å manuelt endre størrelsen på bildene. Skal se hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå