neb Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 hei.. jeg har kjøpt en pakke med nettverks adapter og twisted metal: black online, men sliter no sinnsykt med å få den online.. fikk den inn på central station og fikk registresrt meg. men plutselig gikk alt til helvete..! diagnosies testen viser feil hele veien.. det er DNS testen som feiler.. kan noen hjelpe meg.. har chello (kabel) kan det ha noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Freddy-San Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Har du fått deg online utenom spillet da? Nr2. Prøv ett annet spill ^^ Lenke til kommentar
neb Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Har du fått deg online utenom spillet da?Nr2. Prøv ett annet spill ^^ ja, kom meg inn på central station i ca 30 min.. men så gikk alt til he**ete igjen..! hvet ikke hva som skjedde.. brukte samme innstillingene å alt.. har prøvd socom også.. det funka heller ikke.. har prøvd omtrent alle kombinasjoner av innstillinger som er mulige å bruke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå