tw89 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hei hei! Tittelen sier vel det meste, jeg har altså problemer med å spille av video i nettleseren. Youtube fungerer flott, men sier som f.eks wimp.com fungerer ikke. Har også prøvd andre sider, men det kommer alltid opp "Beklager, filmen kan ikke spilles" (eller noe i den duren). Er det noe jeg kan laste ned eller oppdatere? Kanskje bytte nettleser? Har egentlig ikke prøvd så mye annet enn å irritere meg grønn over dette, så håper at noen kanskje har en løsning. (og ja, filmene er av typen 3gp eller MPEG-4, noe telefonen skal støtte) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Finnes ikke flash til android enda. Lenke til kommentar
tw89 Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Finnes ikke flash til android enda. Men det vil komme? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det har allerede kommet. Funker fint på htc desire, men det krever android 2.2 og arm7 prosessor eller nyere. X10 har ikke det. Videospilleren på wimp.com ser veldig flashbasert ut så tipper det er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå