Gjest Gutt 20 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hei! For en drøy uke siden(Tirsdag 10.08.10), tok jeg en klamydiatest på helsestasjonen for barn og unge. De sa at det som regel tar 1 uke å få svar på testen, og at de ville kontakte meg dersom testen var positiv. Jeg spurte om helsesøsteren kunne kontakte meg uavhening av hva testsvaret var, slik at jeg slipper å gå rundt og tro at de har glemt å gi tilbakemelding. Nå har det gått 9 dager og jeg har ikke hørt noe. De har kun åpent Tirsdager fra 16.00-19.00, så jeg får ikke ringt og spurt om å få svar nå. Er ikke veldig gøy å gå rundt og "vente" på svar hvis jeg ikke har noe å bekymre meg for. Noen som vet hvor jeg evt. kan gå å få tatt en ny test så fort som mulig og få svar der og da? Koste hva det koste vil! Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvis du ikke har mulighet for å ringe selv i åpningstiden, kanskje du kan få moren din ellsnosånt til å ringe for deg Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Helsestasjonen for barn og unge er som regel den samme som den vanlige helsestasjonen, så du kan ringe dit restan av uka også. Dessuten får du vel ikke tatt noen test før mandag uansett, og da kan du like gjerne vente til tirsdag og ringe da. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 20 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 ja, men nå har jeg hatt på jerntrusa i noen uker nå....begynner å bli lei, en helg etter en annen drar forbi:p hah! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 som sagt: denne helga er jo uaktuell uansett.. og det finnes jo kondomer. har ud symptomer på klamydia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå