AfterGlow Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Spillserien tar en ny vending når det kommer i høst. Les mer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Litt skeptisk til null Belmont og null pisk, men på den annen side var det null Belmont og null pisk i Order of Ecclesia. Men er det ikke noe Dracula lenger? Eller er det bare enda et forsøk på å ha en "overraskende vri" ppå historien? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Gleder meg litt til dette, madammen gleder seg enda mer siden dette er spill hun elsker. Men er spent på hvordan det blir ja. Blir en artig høst tror jeg Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Trur nok det blir dracula i castlevania los.man hører jo på slutten av trailer på psn castlevania los extended at dracual sier "you dare challenge me". Og hvem sier at pisken ikke er med gabriel bellmont?,du ser jo i trailerne at han bruker whippen jo,og det er jo tilpasset slikt det skal se ut slikt som et hack n slash versjon. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Så han har pisken? Interessant... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 CV i 3D har ikke vært noe bra hittils, men..kan jo hende de er heldige denne gangen. Symphony of the Night 2 blir det nok aldri uansett. Det er det perfekte plattform-RPG spillet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Symphony of the Night 2? Du har hørt om Circle of the Moon, Harmony of Dissonance, Aria of Sorrow, Dawn of Sorrow, Portrait of Ruin og Order of Ecclesia? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jepp, men ingen av de har overgått SotN i min bok. Har spilt de fleste av de nye 2d-vaniaene på DS eller gameboy-emulator. Jeg savner å være Alucard Endret 23. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Jeg vil si samtlige overgår Symphony of the Night. For all del, SytN er svært bra, men de andre blir bare bedre og bedre. Endret 24. august 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg