KnottenMaster Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hei, Jeg har kjøpt meg en ny dvd brenner, og inngangen eller hva du kan kalle det fra hovedkortet til dvd rom er sata 7 pin kabel, sånn rosa liten lisse, men har bare 2 "utganger"? fra hovedkortet, og må jo ha en til harddisken, og da skulle jeg hatt en split til denne 7 pin kabelen, men det finner jeg ikke noen steder på nette, finner bare 36 pin og slikt, og jeg har jo ingen slike på hovedkortet? Noen som har noen tips? MVH Steinar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det finnes ikke noe slikt til SATA. Hvis du trenger flere SATA kontakter så må du kjøpe et PCI kontroller kort. Lenke til kommentar
KnottenMaster Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Det finnes ikke noe slikt til SATA. Hvis du trenger flere SATA kontakter så må du kjøpe et PCI kontroller kort. Da forklarer det hvorfor jeg ikke finner det hehe.. Hva er et PCI kontroller kort? kan du forklare litt og hive inn en link? takker for svar Lenke til kommentar
KnottenMaster Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Fant noe som så ut som det hvertfall, tenker du på en slik? http://www.modnet.no...4383&ads=kelkoo eller slik: http://www.pixmania....o&CodePromo=oui Er det noe forskjell og tenke på i det hele tatt? Endret 19. august 2010 av Hårek Fjernet unødvendig sitering Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ja, det var slike jeg tenkte på. Det finnes i flere utgaver, med variasjon i antall porter etc. Bare sjekk at du har ledig PCI spor på HK. Lenke til kommentar
KnottenMaster Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Stemmer stemmer, bestilte det billigste jeg da, trenger vel ikke så mange håper jeg Har ledig PCI plass Takker for hjelp, tenker det ordner seg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå