PimpLotioN Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg har et g4ti4200 kort..Så har det plutselig begynt å halle i absoultt alle spill..tilogmed en som har g3ti200 kjøre gta vc smoothere en meg..å cs ser du at hakker når man går fremover selv med 20 i ping.Problemet har altså ikke noe med ping å gjøre.Jeg har fjerna en fil som het WINNIT.EXE som en sa kunne hjelpe..men neida.Alt er som det skal med kortet osv.Er det bare en ting og gjøre.. format c: :-? -pimp- Lenke til kommentar
PimpLotioN Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 alle driverne skal funke bra..bruker den nyeste. har prøvd 5 forskjellige tror jeg.vetta faen hva som er galt jeg. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 prøv kortet i en annen maskin. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Har du installert DirectX 9? Da jeg gjorde det gikk alle spillene til H******, alt jeg måtte gjøre var å installere de nyeste skjermkort-driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå