uzzi Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hei, Lurte på om hvordan det er med å fikse på en 3g hvis mann har glemt koden? Mobilen har ikke vært i bruk i ca. 8mnd, jeg har kjøpt meg en 3GS, den jeg bruker. Men idag når jeg tok fram 3G som skulle brukes av lille broren så ber den om kode og det husker jeg self. ikke. Prøvde å koble den til Pcen der jeg synker 3GS min og det er der jeg har brukt 3Gen også tidligere. men Itunes kjennern ikke igjen og ber meg taste koden før itunes kan få gjort noe som helst med telefonen. Takker til alle på forhånd. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Hold Av/på knappen på toppen og hjem knappen inne samtidig i ca 12-15 sekunder til telefonen resiarter, slipp av/på knappen, fortsett og hold hjem knappen, og koble den til itunes mens du holder hjem knappen nede. Telefonen kobles til i gjenopprettingsmodus, og du skal kunne gjenopprette den Edit: Dette sletter selvsagt også all data på telefonen Endret 19. august 2010 av Blunderguff Lenke til kommentar
uzzi Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Hold Av/på knappen på toppen og hjem knappen inne samtidig i ca 12-15 sekunder til telefonen resiarter, slipp av/på knappen, fortsett og hold hjem knappen, og koble den til itunes mens du holder hjem knappen nede. Telefonen kobles til i gjenopprettingsmodus, og du skal kunne gjenopprette den Edit: Dette sletter selvsagt også all data på telefonen Er du sikker på at det der skal funke på 3g mens det er pass ord som trengs? ser ikke ut til å funke, den restarter men starter opp helt vanlig, ikke noe gjenopprettingsmodus eller noe. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) iPhone går/skal gå i gjenopprettingsmodus når du kobler den til itunes med hjem knappen nede. Mulig du må koble til itunes før den starter opp, eller i avslått tilstand.. Endret 20. august 2010 av Blunderguff Lenke til kommentar
uzzi Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 iPhone går/skal gå i gjenopprettingsmodus når du kobler den til itunes med hjem knappen nede. Mulig du må koble til itunes før den starter opp, eller i avslått tilstand.. Hei, det ser ikke ut til å fungere ennå ihvertfall. Nå som jeg prøvde det 3 og 4 gang så hang telefonen seg. jeg måtte la den ligge og få utladet hele batteriet for å deretter greie å få slått den på igjen. Den henger seg når den starter opp under Apple logo. (Når jeg holder home knappen nede. og får inn usb kabelen). Lenke til kommentar
uzzi Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) iPhone går/skal gå i gjenopprettingsmodus når du kobler den til itunes med hjem knappen nede. Mulig du må koble til itunes før den starter opp, eller i avslått tilstand.. Hei, det ser ikke ut til å fungere ennå ihvertfall. Nå som jeg prøvde det 3 og 4 gang så hang telefonen seg. jeg måtte la den ligge og få utladet hele batteriet for å deretter greie å få slått den på igjen. Den henger seg når den starter opp under Apple logo. (Når jeg holder home knappen nede. og får inn usb kabelen). Her var det ikke mange som hadde peiling på 3g??? Yes da har jeg fått fikset den!! Endret 27. august 2010 av uzzi Lenke til kommentar
Hoang Le Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 takk for det. Det viker vettu Lenke til kommentar
Ramzet Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Funker dette også på iPhone4? Jeg har trykket gjennopprett på itunes, så står det '' Henter programvare '' deretter kommer det opp at det har oppstått en feil, hva skal jeg gjøre? Og skal gjennopprettings modusen komme opp på itunes, eller på iPhonen? Takk på forhånd! Endret 22. november 2011 av Ramzet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå