hyp3z Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Har en garantisak som står pending hos MPX. Har forespurt RMA nummer på nettsiden men synes det tar noe lang tid å få dette nummeret. Ellers er pakkeseddel mottatt fra MPX og alt klappet og klart til å bli sendt. MPX sier det kan ta noen dager, men hva er deres erfaringer? Jeg forespurte RMA i helgen... Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Forsøker virkelig ikke å være frekk nå, men hadde du brukt tiden på å ringe dem og spørre MPX selv, så hadde du kanskje hatt RMA-nummeret allerede For min del fikk jeg RMA-nummer dagen etter jeg forespurte. Har du sjekket spam-filteret? Endret 21. august 2010 av mabbutt Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 RMA nummer går fort - Det er i praksis bare å fylle ut et kort skjema og få systemet til å spytte en automatisk email tilbake til din adresse. Jeg regner med at det prioriteres noe også da det i min erfaring som regel går fortere enn et vanlig support request. Men det skjer jo neppe noe i helgen... det må man jo bare akseptere -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå