One Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 fikk skolepc idag, men får gjort veldig lite fordi jeg har ikke admin bruker på pcen. Får ikke innstalert noe :S må oppgi brukernavn og passord hver gang! hva kan jeg gjøre for å fjerne det? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Henger meg på her jeg hvis du feks skal ha spotify så kan du jo lagre installerings fila på en minnepenn og legge den over på pc'en Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det er en grunn til at det er sperret. Du kan spørre de som jobber med det på skolen din om de kan installere det for deg. Ellers, går det an å starte cmd? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 ja jeg kan kjøre cmd Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Skriv "Net User Administrator * ditt_passord". Når du skal installere noe bare kjører du som administrator og skriver inn passordet. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Bruk portable apps. CMD prompt hjelper deg ikke til noe uten at den er elevert (og det får du ikke gjort u/admin). Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Skriv "Net User Administrator * ditt_passord". Når du skal installere noe bare kjører du som administrator og skriver inn passordet. Det funka ikke Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hva skjer når du gjør det? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) får denne meldingen: Systemfeil 5 har oppstått ingen tilgang Går vel ned til IT folka imorgen og spør pent om de kan legge inn noen programmer til meg :-) Endret 19. august 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
One Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 det er en grunn for at det er sperret ja men det er til å brytes noen bra måter å gjøre det på? Lenke til kommentar
Vibe89 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) det er en grunn for at det er sperret ja men det er til å brytes noen bra måter å gjøre det på? Kan vel ikke la være å hjelpe, i og med at jeg har vært der før selv. For å ikke være en hykler, sier jeg bare ophcrack (google it). Resten må du nok finne ut selv, siden jeg er for lat til å skrive hvordan du går frem. Det er ganske selvforklarende, though. Endret 20. august 2010 av Vibe89 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ophcrack gjør det ganske vrient og tidkrevende. Skaff deg en live-CD fra enten linux, ubuntu eller lignende. Kjør dette, så skal vi kunne guide deg gjennom registerendring. Eller kanskje du må finne resten ved hjelp av en annen nettside, for vi har tross alt ikke lov til å fortelle deg her. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Dette har fungert for meg alle gangene jeg har prøvd i XP, men har aldri testet i Vista/7. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 offline nt password & registry editor. En liten bootbar cdplate der du kan nullstille passordet. testet på xp->w7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå