Skyax Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Heisann! I det siste har jeg måttet trykke ca. 50 ganger på PÅ-knappen på datamaskinen for at den skal starte... Har stasjonær, tre år gammel... Hva kan jeg gjøre? TUSEN TAKK for svar! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Likså greit å kjøp deg ny pc. Etter passert 3 år går ting stadig galt. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Likså greit å kjøp deg ny pc. Etter passert 3 år går ting stadig galt. Haha, litt drastisk det eller? Men du får ta og sjekke ledningen fra knappen til hovedkortet da, om den sitter ordentlig Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Tru det eller ei, men har funnet et spesiell løsning på det hele... Jeg har en bryter som slår av all strømmen i kjellerstua(det betyr at strømmen ikke har noen strøm osv på seg iløpet av nettene) Når jeg tar på bryteren igjen, for så å gå bort til pc`n for å trykke på påknappen, så virker den ikke... Eller må trykke ca 50 ganger før den går på. MEN nå, hvis jeg venter et kvarter etter at jeg tar på hovedbryteren i kjellerstua, for så å trykke på påknappen til datamaskinen min, så virker den etter et kvarter! Hva skjer med det liksom? Vente et kvarter, så ta på påknappen, så virker den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå