SilverBlade Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 ^Er ikke litt av poenget med russenavnet at det skal være litt internt? bare kom med forslag er du snill Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 ^Er ikke litt av poenget med russenavnet at det skal være litt internt? bare kom med forslag er du snill SilverBlade Lenke til kommentar
SilverBlade Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 ^Er ikke litt av poenget med russenavnet at det skal være litt internt? bare kom med forslag er du snill SilverBlade Hehe kanskje det , men vil ha noe nytt Lenke til kommentar
SilverBlade Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 GoldBlade!? Flere forslag Lenke til kommentar
SilverBlade Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 BronzeBlade? Haha, ikke noe med "blade" Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Da har jeg, som sikkert mange andre også, mottatt russe utstyret mitt. Buksa var vel helt grei den, litt lang og vid (kjøpte medium), men tror ikke jeg kunne hatt noe mindre egentlig. Har gått på en liten smell da; Ingen av skjortene mine eller noe passer jo med buksa, og jeg har ikke kjøpt sånn russe genser Kjører dere bare hood/zip når dere går i buksa eller? Er jo greit å pynte seg litt synes nå jeg, men ser jo helt idiotisk ut med skjorte til den buksa. Tror nesten jeg trenger noe litt "baggy" på overkroppen også. Har bare så og si ingen sånn "gangster" klær. Endret 7. mars 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Det går vel for det meste i hettegenser ja... Kjøpte selv en helt basic "Russ 2011" genser Koster ikke stort uansett Får klærne i morra, håper buksa passer :S Endret 7. mars 2011 av TMB Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Tror ikke jeg kommer til å tenke så mye på hva jeg har på meg med russebuksa. Tror jeg kommer til å bruke litt hettegensere etc til fordel for skjorter og v-halsgensere osv. Synes det ser velig tryhard ut hvis du prøver å kle deg pent med russebuksa på. Jeg kjører heller laid back klessil i russetiden. Fikk klæra mine i dag. Buksa passa heldigvis. Glad jeg sendte dem en mail og fikk bytta til en større strl for litt siden Den fleece-genseren jeg kjøpte var sykt deilig. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Da får jeg vel plukke opp noen gensere fra "vanlige" butikker. Orker ikke å ha noe mer med russeservice å gjøre nå, off. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fikk også mitt idag! Veldig fornøyd! Likte baggen jeg fikk med gratis! Samt buksa, mye bedre kvalitet enn den driten broren min hadde ifjor fra Russedress.no! Russelua passet også (såvidt) Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Da hadde jeg også fått klærne mine, passa veldig bra! Må bare få bestilt noen strykesett nå... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Du kan sikkert buffe noen av meg også haawy. Kjøpte mer enn nok Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Vi har ikke fått klærne enda på skolen vår. Det står esker på esker fra russeservice og russedress inne på et låst rom, men det skal deles ut puljevis. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Flo Rida til Tryvann Vi har ikke fått klærne enda på skolen vår. Det står esker på esker fra russeservice og russedress inne på et låst rom, men det skal deles ut puljevis. De delte ut fra Russeservice her i dag, men har enda ikke sett noe til pakkene fra Russedress -_- Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Russedress er jo dritt.. Folk ifjor fikk ikke klærne fra dem før ut i russetiden. Det er ille! Og kan ødelegge hele russetida. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 o.O Når jeg bestilte visste jeg ikke at det var 2 forskjellige leverandører engang Ble bare invitert på e-post til russesiden.no xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg bestilte fra Russ.no Fikk klærne på Mandag Venter fortsatt på russekortene våre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå