Yamas Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvordan kjøper man Russekort. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hoi, russ i år jeg og. Tryvann er i box, Lillehammer er kanskje i box. See ya there peepz (or not). Kommer ikke akkurat til å ha på meg en T-skjorte med diskusjon-logo, azz. Det skal jeg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg har en t-skjorte fra HW-rekka på TG i 09. Telles det som en forum-t-skjorte? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Pro-tip. Ikke svar Yamas, største trollet siden fsx på sitt værste. 2 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Så du er fsx med nytt navn, altså? Men hvor kjøper man Diskusjon-T-skjorta. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 East Clubbers, ItaloBrothers og Groove Coverage til Tryvann! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Når starter russetida? Jeg må vite når jeg må søke fri fra jobben. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) 17. april til 17. mai er vel 'måneden', men det skal vel ikke ta av egentlig før natt til 1. mai. Det første arrangementet jeg skal på er i alle fall et lokalt kick-off natt til 1. mai, men fullt mulig russeklærne går på før det. Apropos klærne, fikk de (+ en del stash og russekort) i dag. Suh-weet. Endret 2. mars 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) De fleste har vel "russedåp" rundt 29 april, og det er også da den første Tryvannfesten er Altså natt til 1 mai. Varer til 18 mai. Vi får nok også klærne snart, gleder meg! Endret 2. mars 2011 av TMB Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Da så. Da blir det ikke så mange friuker som jeg fryktet jeg måtte be om. Kjenner jeg begynner å glede meg skikkelig nå som bussen vår begynner å forme seg og artistene til treffene blir sluppet Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Billett til Tryvann, Lillehammer og Hellerudsletta er i boks. Venter på russeutstyr. Russebil er kjøpt for lenge siden, så det begynner å nærme seg nå! Vet noen om Hellerudsletta er bra? Har hørt det er rimelig elendig der. Russetida her i Romerike begynner 15. april med vrengefest. Litt for tidlig egentlig, men men. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har også hørt at Hellerudsletta suger. Jeg hadde nok ikke giddet å kjøpe enkeltbillett til den, men det var en del av gullpasset, så da er det like greit. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I fjor var Hellerud håpløst dårlig, billetter hadde blit stjålet, svineinfluensa og liten kontroll over arrengementet. Det var liksom ingenting der. Men alternativet til Hellerud er ikke så mange heller da Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ja, fikk billettene mine til Hellerudsletta via russepasset. Skal visstnok ikke være lov til å ha med drikke inn. Tviler på at jeg skal dit. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Vrengefest 14.04 og dåp 30.04 her. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har biletter til Østlandstreff, Stavanger og Tryvannhelg. Trenger ikke mer! Lenke til kommentar
SilverBlade Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hei Jeg er russ dette året, og aner ikke hva russenavnet mitt skal være Kan dere hjelpe meg Litt om meg: Er gutt Tuller mye Vennling Grei Koselig Kom med alle forslagene dere har Lenke til kommentar
;_; Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 ^Er ikke litt av poenget med russenavnet at det skal være litt internt? Lenke til kommentar
SilverBlade Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 ^Er ikke litt av poenget med russenavnet at det skal være litt internt? & Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå