koots Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Her er noen "russeknuter" fra Danmark. Russefeiringen stammer vel egentlig fra Danmark om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Digger hvordan fjortis-organisasjonen ROK blir grilla nå Det prøver til og med å sjule facebookveggen for andre sine kommentarer når du går inn på fanpagen deres. Du finner det her tho... Endret 21. mai 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Digger hvordan fjortis-organisasjonen ROK blir grilla nå Det prøver til og med å sjule facebookveggen for andre sine kommentarer når du går inn på fanpagen deres. Du finner det her tho... Drama er alltids gøy å lese. Hva har de gjort egentlig? Driver å leser meg litt opp nå. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7642810 https://www.facebook.com/pages/ROK/62461577779?sk=wall#!/permalink.php?story_fbid=162742410455270&id=62461577779 (les kommentarene under!) Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Elsker at ROK endelig får som fortjent! Har ingen superdårlige erfaringer med de selv (sett bort i fra Tryvann, det dårligst planlagte treffet jeg var på), men var flere på skolen som aldri fikk lappen, og måtte betale for "midlertidig russelapp" på treffene, enda de hadde fått den godkjent i tide! 1 Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 ROK er spesialister på å skape store, trygge og minneverdige arrangement. Ja, det må jeg si. Etter flere hundre meter med gjerder ble revet ut mot skogen, og åpnet for voldtekter i skogen ble det ikke gjort noe. Ingen kunne gi meg informasjon (nummer til taxi, buss, hva som helst) om hvordan jeg kom meg til noe sted å sove da jeg kom til informasjonsbrakka på Tryvann gjennomvåt, og nesten uten tørre klær (for de som lurer, jeg sov på pappesker i brakka den natten). Tryggheten var så som så... jeg så flere narkotikahunder på et kvarter på Lillehammer enn hele helgen på Tryvann! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Tryggheten var så som så... jeg så flere narkotikahunder på et kvarter på Lillehammer enn hele helgen på Tryvann! Lillehammer er også arrangert av ROK da. Av de fem bikkjene som var på Lillehammer, var kun to av dem narkotikahunder. De tre andre var menneskehunder som gikk langs gjerdet og lette etter folk som hadde passet ut i skogen, voldtekter eller folk som prøvde å snike seg inn. Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Tryggheten var så som så... jeg så flere narkotikahunder på et kvarter på Lillehammer enn hele helgen på Tryvann! Lillehammer er også arrangert av ROK da. Av de fem bikkjene som var på Lillehammer, var kun to av dem narkotikahunder. De tre andre var menneskehunder som gikk langs gjerdet og lette etter folk som hadde passet ut i skogen, voldtekter eller folk som prøvde å snike seg inn. Det er jeg klar over, men forskjellen mellom treffene var så store at det ikke var noe som tydet på samme arrangør! Fornuftig det med hundene, tenkte ikke noe særlig over at de kunne se etter noe annet enn narkotika jeg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det er sant. Lillehammer virket ganske så profesjonelt, selv med de ekstremt stive prisene. Tryvann var bare et jævla rot. Det er nok flere som fremdeles er syke som en direkte årsak av at det gikk én shuttle-buss ned til Majorstua i timen. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Fremdeles syk: ja! +1 Må prøve å bli frisk før eksamen... 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Noen som har en video av hele showet til Kappleiken? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Russ 2012, løp og kjøp http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28745353 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Den så kjip ut i forhold til vår.. Deilige lenestoler og sofa som kan legges ned til en digg seng Doble CW 15" står baki. Blir kjipt å måtte selge den. Så mye morro og gode minner Ta kontakt hvis den er interessant, 2012 russ! Endret 26. mai 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Den så kjip ut i forhold til vår.. Enig der ;P Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Til dere som vil være bussruss neste år, ta kontakt! Vi har også en veteranbuss med 22 sidestilte seter. Det er ikke mange busser igjen med sidestilte seter, og det er ikke lov til å forandre på setene i busser, så dette er en sjanse dere ikke bør la gå fra dere. Endret 27. mai 2011 av Olum Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det er sant. Lillehammer virket ganske så profesjonelt, selv med de ekstremt stive prisene. Tryvann var bare et jævla rot. Det er nok flere som fremdeles er syke som en direkte årsak av at det gikk én shuttle-buss ned til Majorstua i timen. Ja. Har ennå ikke bli kvitt den jævla hosten, for noe dritt. Forøvrig strekker mitt hat mot russeservice seg like høyt. Russedress vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Har fått bihulebetennelse. Livet er jo bare FLOTT det! 1 Lenke til kommentar
signii Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Er det i det hele tatt noen som er friske? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå