dysfunctional Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kjenner jeg begynner å få litt vondt i magen når jeg tenker på pengebruken min nå. Jeg brukte 15 000 på bussen, 3 600 på Gullpass og rundt 2 000 på 2 russebukser (jeg ødela den første) og 2 bussgensere. Siden jeg klarte å bruke 40 000 totalt vil det si at jeg presterte å drikke/spise/smoke bort 20 000kr. Kun 15 tæss på bussen? Harry. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Lol, ikke mitt ansvar. Det er ikke jeg som er bussjef og det er tyrkersjåføren vår som har satt den der. Jeg gir faen nå som russetida er over. Vi har så mye gjeld at vi sitter igjen med minus selv om vi selger alle tre bussene våre Kjenner jeg begynner å få litt vondt i magen når jeg tenker på pengebruken min nå. Jeg brukte 15 000 på bussen, 3 600 på Gullpass og rundt 2 000 på 2 russebukser (jeg ødela den første) og 2 bussgensere. Siden jeg klarte å bruke 40 000 totalt vil det si at jeg presterte å drikke/spise/smoke bort 20 000kr. Kun 15 tæss på bussen? Harry. Vi er en skitten østkantbuss som steker hardere enn alle fra Bærum og Nordstrand. De fleste på bussen har brukt mer enn 15. Hvorfor bussjefen tillot at noen betalte mer enn andre, aner jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er det bare jeg som sliter med depresjon nå? Jeg klarer ikke helt skjønne at livets feteste tid er over. Hva faen har jeg å se fram til nå? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ja, faktisk. Jeg har gjort mye fett, men russetida overgikk alle forventninger. Jeg veit ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå. Å dra på en fest og drikke meg full vil aldri bli det samme igjen. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ja, faktisk. Jeg har gjort mye fett, men russetida overgikk alle forventninger. Jeg veit ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå. Å dra på en fest og drikke meg full vil aldri bli det samme igjen. Hardt liv. 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Haha..Russetida var konge, men nesten godt at den er over. Altfor mykje stress med å kombinere hard festing med skule prestasjonar. Fett var det, og kjem til å ha gode minne resten av livet Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Money you enjoyed wasting, was not wasted! ...but invested Lurer på hva regningen til Disco Rangers kom på. Har hørt rykter om 2.8 mill. Men som sagt, bare rykter. Tviler i grunn ikke. Har de fått Skrillex til å spille oppå bussen deres på Tryvann(Hørt rykter, var der ikke) så blir det nok en saftig regning. Da er det godt å være fra Bærum. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Er det bare jeg som sliter med depresjon nå? Jeg klarer ikke helt skjønne at livets feteste tid er over. Hva faen har jeg å se fram til nå? Hva var høydepunktet ditt med russetiden da? Gjenta det. Du trenger ikke å ha røde/blå bukser på for å ha det gøy. Var det ikke du som likte steking så godt? Ingen problem; kjøp en ipod med ørepropper, gå på en rutebuss og vift så mye du vil med hendene!!! Ta med deg noen venner, så kan dere vifte til dere får gangsperr! Hvem trenger russebuss når man har rutebuss (og ipod)!!! Endret 21. mai 2011 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ja for det blir absolutt helt det samme som å sitte på med en selvlaget buss med 15 venner og "steke". Jeg tenkte det samme Olum, hva faen skal jeg glede meg til nå? Men fant jo ut at skolen snart er ferdig. Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har de fått Skrillex til å spille oppå bussen deres på Tryvann(Hørt rykter, var der ikke) så blir det nok en saftig regning. Da er det godt å være fra Bærum. Han spilte der på Lillehammer, men tror faktisk ikke det var SÅ dyrt for de, ettersom han spilte på hovedscena timen før, og han har produsert sangen deres. Fra Skrillex' side var det nok en helv*ttes god måte å promotere seg selv! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ja, faktisk. Jeg har gjort mye fett, men russetida overgikk alle forventninger. Jeg veit ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå. Å dra på en fest og drikke meg full vil aldri bli det samme igjen. Stakkars. 1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Selv om du ikke har hatt en konge russetid, så kan vel du drite i å skrive ting som "stakkars" osv. FU! Endret 21. mai 2011 av Schjellin Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Selv om du ikke har hatt en konge russetid, så kan vel du drite i å skrive ting som "stakkars" osv. FU! Tviler på at dermuzdel var russ i år;) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Uansett teit å sitte og være frekk på nett.. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Would you like some cheese for that whine? Endret 21. mai 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
Mysterio19 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Noen av dere som har erfaringer med å få feilstavet navnet deres på billetten til ett av treffene? Mottak billetten for landstreffet 2012 i posten i dag, og så til min store forskrekkelse at én bokstav manglet i etternavnet. Tror dere det har noe å si? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Så vidt jeg vet er billetten upersonlig, så det bør ikke ha noe å si. Tror ikke det stod navn på min en gang. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Stod ikke navn på noen av mine billetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå