AndyPanda Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det var kun 5 toalettbåser fordelt på level 5 og 6, og det var relativt store områder. Trist å høre at folk blir borte pga russetiden. Tviler på at jeg har noe hjernehinnebetellelse. Bare litt hoste og smerter i halsen foreløpig. Tror ikke jeg har feber elns. Helsesøsteren på skolen mente et dårlig tegn var hvis du ikke kunne bøye hodet ditt ned og se på føttene dine. Jeg er heldigvis fult bevegelig og oppegående Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ble ganske sjokkert over russen i år. Gikk innom et par busser merkelig nok var det 96 og 95 jenter. Pedobear deluxe? That's grose, man. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ble ganske sjokkert over russen i år. Gikk innom et par busser merkelig nok var det 96 og 95 jenter. Pedobear deluxe? That's grose, man. Indeed it is. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Får bare håpe at ingen andre lider samme skjebne.. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Kongeparken var konge med konge folk! Anbefalast utan tvil! Vurderer å reise dit til neste år også med ein gjeng Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Dra på det som er av treff (Kongeparken/Lillehammer, Tryvann og eventuelle lokale treff), og kjøp billett så tidlig som mulig! Start arbeidet med russebilen tidlig, finn ut hvem du skal ha med, planlegg osv. Sørg også for å ha spart opp nok penger så det ikke blir et problem. Sørg for at du ikke har skrevet feil på russekortene og må bestille nye slik som meg Forresten, stizzen, jeg tror du går i matteklassen min, det hadde vært hyggelig Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvorfor er det så viktig med biletter så tidlig som mulig? Og er det slik at vi kan sove i kongeparken og slipper og leie inn på hotell? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Sove? Søvn er for pingler Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hvorfor er det så viktig med biletter så tidlig som mulig? Fordi de setter opp prisen ca hver 2. måned frem til treffet starter. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hvorfor er det så viktig med biletter så tidlig som mulig? Og er det slik at vi kan sove i kongeparken og slipper og leie inn på hotell? Og etter hva jeg har fått med meg, så blir billettene til Kongeparken fort utsolgt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kongeparken var konge med konge folk! Anbefalast utan tvil! Vurderer å reise dit til neste år også med ein gjeng Kommer ikke inn uten russelappen. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jo. Jeg kom inn med skole-id og førerkortet. Men så kan det jo hende at han skal ta året om igjen eller noe sånt? Det er ikke mye kult å dra på russetreff hvis en ikke er russ. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kongeparken var konge med konge folk! Anbefalast utan tvil! Vurderer å reise dit til neste år også med ein gjeng Kommer ikke inn uten russelappen. Det er kun ROK sine arrangementer (Tryvann, Lillehammer, Hellerudsletta) hvor man trenger Russelappen for å komme inn Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Åja. Har ikke fulgt så godt meg jeg. Trodde man måtte ha russelappen på alle de arrangementene jeg. Jeg ser forsåvidt ikke moroa med å dra dit når en ikke er russ, da. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kongeparken var konge med konge folk! Anbefalast utan tvil! Vurderer å reise dit til neste år også med ein gjeng Kommer ikke inn uten russelappen. Gjer nok det. Morro er der når du er der med masse fete folk. Folk frå gamle klassa, kompisar frå klassa under, og masse nye folk. Kjem sjølvsagt til å gå med russ2012 bukse, så eg ikkje blir mistenkeleggjort Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Taper fordi han har lyst å dra på russetreff igjen neste år? Hahahaha, dere er herlige altså. 3 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kommer muligens til å være russ til neste år jeg også. Hadde avgangsfag i år, og avgangsfag til neste år Når jeg tenker meg om så kunne jeg vært russ i 2010 også, for da var jeg ferdig med PIN(TIP) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Taper fordi han har lyst å dra på russetreff igjen neste år? Hahahaha, dere er herlige altså. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå