Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden

Heyhooo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sov nesten under hele 17. mai på grunn av en sterk forkjølelse. Kjempegøy. Jeg var ute natt til 17. mai da, men det var kanskje ikke så lurt siden jeg var sjuk.

Men det kunne ha gått verre, jeg kjenner et par som har fått lungebetennelse etter Tryvann forrige lørdag. :p

Lenke til kommentar

Kun jeg som sliter med sykdom? Har den verste forkjølelsen ever nå..

Spørsmålet er vel heller hvem som faktisk er helt friske? :p

Sliter selv med litt generell forkjølelse med litt ekstra vond hals + at det høres ut som jeg har kommet i stemmeskiftet igjen :w00t:

Hørte mye hosting på skolen i dag. Virker som nesten alle er forkjøla eller sjuke på en eller annen måte..

Lenke til kommentar

Haha, Tryvann på lørdag var en våt opplevelse. Tror jeg blir nødt til å kjøpe meg ny regnjakke ettersom den jeg brukte ikke var tett for en femmer. Gikk bare med en tskjorte under regnjakka, og det virka som jeg hadde bada med t-skjorta på siden den var heeelt gjennomvåt. Blei ganske kaldt med så lite klær etterhvert..

Lenke til kommentar

Været på tryvann var jo bare konge da! ^^ Det å ta av i regnet var jo bare en opplevelse i seg selv, selv om det kanskje var litt jævlig etter selve tryvannstreffet :tease: Men med tanke på hvor godt vær vi har hatt gjennom hele Mai, så ser jeg ingen grunn til å klage! Russetiden var bare elsk, og vil savnes! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...