Olum Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg har gått inn i en dyp depresjon nå som russetida er over. Kunne godt fortsatt hele sommeren for min del. Bussen vår: Fra denne ikke fullt så stolte artikkelen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kun jeg som sliter med sykdom? Har den verste forkjølelsen ever nå.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Mja, litt småguffen, men ikke syk på noen måte. Tror det er en del i klassen som er syk iallefall. Traff en venninne på et kjøpesenter, barbent og full. Hun er forkjøla. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Går på krykker og har influnsa. Not bad not bad. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Digg! Alle som var på bilen sitter i hvert fall i klasserommet med hoste og rennende nese. Fantastisk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har vært syk siden 29 april jeg. Nå virker det som at jeg begynner å bli frisk igjen :/ Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Småforkjøla bare Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg sov nesten under hele 17. mai på grunn av en sterk forkjølelse. Kjempegøy. Jeg var ute natt til 17. mai da, men det var kanskje ikke så lurt siden jeg var sjuk. Men det kunne ha gått verre, jeg kjenner et par som har fått lungebetennelse etter Tryvann forrige lørdag. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Tilnærmet det samme som TMB, har hatt influensa/halstroll eller noe annet kjipt noe siden mandagen for drøye to uker siden. Tror ikke russetiden var helt desinfisert nei. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kun jeg som sliter med sykdom? Har den verste forkjølelsen ever nå.. Spørsmålet er vel heller hvem som faktisk er helt friske? Sliter selv med litt generell forkjølelse med litt ekstra vond hals + at det høres ut som jeg har kommet i stemmeskiftet igjen Hørte mye hosting på skolen i dag. Virker som nesten alle er forkjøla eller sjuke på en eller annen måte.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Haha, immunforsvaret er nok ikke laget for å være russ. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Med tanke på at flasker, glass, mat, tunger og det som værre er går på rundgang uten hemninger, så nei, det er vel en ganske grei periode for spredning av halv-trivielle virus og bakterier. We knew and we didn't care Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Er småforkjølet igjen etter 16, og har hatt noe bronkitt-lignende siden Lillehammer. Fan tas tisk! Begynner å bli litt bedre heldigvis, om du ser bort i fra at jeg hostet blod i dag Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Er helt jævli å sitte i klasserommet nå. Rene hostesymfonien her jo. Jeezes. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hoster som en hest, men det har jeg gjort i 3 mnd allerede så. Ble ikke bedre av tryvann på Lørdag tho. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Haha, Tryvann på lørdag var en våt opplevelse. Tror jeg blir nødt til å kjøpe meg ny regnjakke ettersom den jeg brukte ikke var tett for en femmer. Gikk bare med en tskjorte under regnjakka, og det virka som jeg hadde bada med t-skjorta på siden den var heeelt gjennomvåt. Blei ganske kaldt med så lite klær etterhvert.. Lenke til kommentar
Folkehelse Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Awf, bare jeg som savner å være russ? =( /cut Lenke til kommentar
empetre Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Holdt meg hjemme fra skolen i dag. IKKE i form. Kunne ikke vært litt bedre vær på tryvann? Lenke til kommentar
DeiligKake Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Været på tryvann var jo bare konge da! ^^ Det å ta av i regnet var jo bare en opplevelse i seg selv, selv om det kanskje var litt jævlig etter selve tryvannstreffet Men med tanke på hvor godt vær vi har hatt gjennom hele Mai, så ser jeg ingen grunn til å klage! Russetiden var bare elsk, og vil savnes! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Vel da var det over for årets russ, nestemenn blir 93-kullet Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå