Quote Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Naturens gang, bokstavlig talt eller? Endret 12. mai 2011 av Quote Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Fy faen, alle her er så jævla bønder. Klarer dere ikke steke slik som oss bussgutta? Jeg har faen meg stekt i hele natt. Du er kul ass, steker dagen lang. Finnes ikke noe mer harry enn steking, seriøst dødsgammelt konsept hentet fra stureplan som er lol i seg selv. Og ja, jeg er på buss. Olum er jo største trollet i russetråden... Fyren ser ut som en møkkete bonde fra Fetsund. omfglol, din stalker. Stonerlooken det der... 1 Lenke til kommentar
Folkehelse Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Aff da ble det ikke noe Tryvann den helga her Hva gjør man da? 1 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Ah, Tryvann next. Æ glær mæ! 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Orgie i skogen? Tydleg han har problem som går rundt i skogen å samlar konglar. Mulig han tar denne når han skal få seg noko: "Hei, vil du bli med i skogen å se konglesamlinga mi? " Eller så er det "pappa prinsippet": Pappaen min er større enn din, eller som her; konglesamlinga mi er større enn din. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Likte konseptet på Exodus Bergen i går veldig godt. "Good Girls vs. Bad Boys", kreativt og hett opplegg. 1 Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Regnet på Tryvann i natt var deilig! Helt til jeg ble våt... 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg synes regnet ødela hele treffet. Jeg holdt på med ei jente, og rett før vi skulle ta kongla skulle vanen hennes stikke fordi alle var kalde. I tillegg holdte jeg også på å fryse ihjel den siste timen av treffet. Jeg var så dum og lånte bort regnjakka mi til en kompis tidligere på kvelden, og alt jeg hadde var en tynn genser. Nå sitter jeg her og er både fyllesjuk og forkjøla. Yay. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg drakk opp drikka mi på en time, så ble tidlig kveld på meg igår... Gikk glipp av kongla som var planlagt 1 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Storkoste meg i regnet i natt! Danser man og er godfull, så er ikke regn noe problem Hva synes folk om Avicii? Hørt på han en del de siste åra, men ble første gang jeg så han live. Helt kanonbra!! 1 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Avicii var knall! Selv reiste vanen vår hjem i løpet av natten, alle var lei og våte, også var det deilig å sove i en seng i stedet for sittende i bilen 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 omfglol, din stalker. Stonerlooken det der... Eller bare fordi du la ut artikkelen i tråden. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Likte konseptet på Exodus Bergen i går veldig godt. "Good Girls vs. Bad Boys", kreativt og hett opplegg. Hva var denne eksotiske overraskelsen? Quote fra eventet på Facebook "Vi anbefaler alle å komme tidlig, da stemningen mildt sagt kommer til å være hett når vår erotiske overraskelse kommer i elleve tiden." Var på Exodus på onsdag og igår. Igår ankom jeg ganske sent, og ble der ikke så lenge. Var stappfullt med folk. edit: Får vel fyre opp de russeknutene jeg har tatt så langt. §000 – Linjal Sitte under pulten en hel skoletime §004 – Plastkrus Reise seg hvert femte minutt i en skoletime og rope: ”Skål!” §007 – Liten smokk Kline med en frivillig førstiss (som ikke er kjæresten) (vet ikke om denne teller når jeg er full, men la gå) §012 – Et kakelys Være på skolen hver dag i russetiden (skolelys) §015 – Grå papir Opptreden på lærerværelse i lunsjen §019 – Lappen Feste en lapp der det står ”horekunde” på ryggen til en intetanende russ (eller lærer) §032 – Bit av ordbok Snakke et annet språk enn norsk en skoledag §034 – Ølkork Jenter: Drikke en kasse 0,33-flasker på 24 timer (Er helsefarlig) Gutter: Drikke en kasse 0,33-flasker på 12 timer (Er helsefarlig) §036 – Etiketten Drikk en 0,33-liter uten hender eller assistanse §048 – Lekebil Kjøre 7 runder i en rundkjøring (tut hvis nødvendig), unngå rushtid. (Ble overraskende nok ganske svimmel av denne) §054 – Snusboks Ha fire priser under leppen (en på hver side og en på midten i både over- og underleppen) i et kvarter(kan være helsefarlig) §059 – Bit av Olden etikett Løpe inn til naboen og ta et glass vann §064 – Bit av gavepapir feire bursdag til en lærer (læreren trenger ikke å ha bursdag) §073 – Pose fra butikken Be om faenskap i en møbelbutikk §081 – Bit av alfabetet Bestille mat på Mc Donalds eller Burger King uten vokaler §089 – Sneipen Bomme en røyk av en medruss som røyker og knekke den foran han/henne §092 – Bamsemums Spise 6 bamsemums på 60 sekunder §106 – Kongle Ha frivillig og sikker sex utendørs §107 – Stjerne i Bremmen Ha sikker sex i løpet av russetiden, frivillig §110 – Sikkerhetsnål Be om sextips fra moren til en medruss Endret 15. mai 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Likte konseptet på Exodus Bergen i går veldig godt. "Good Girls vs. Bad Boys", kreativt og hett opplegg. Hva var denne eksotiske overraskelsen? En stripper, hun gjorde virkelig sakene sine. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Var i bussringene i tre timer i natt, god og full. Litt kjedelig, med tanke på at jeg ikke hadde noe spesielt med bytteklær med meg. Så var helt jævlig å ta på våt russebukse, sokker og sko i dag tidlig. Godt å være hjemme! Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Tryvann var oppskrytt, virkelig ikke mitt livs party! Etter å ha vært på Lillehammer forrige helg virket det her dårlig planlagt, det var dårlig med informasjon (fordi det var russ som jobbet frivillig på skift) og altfor dårlige transportmuligheter (Shuttle-bussene gikk ikke ofte nok). Dessuten undervurderte jeg fredag 13, og gikk på mange smeller hele dagen lang, noe som gjorde at jeg ikke fikk kost meg. Lørdag var det derimot bra med liv på "vanland", level 2 :-) 2 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Tryvann hadde elendig infrastruktur og logistikk. Nærsagt det meste av organisasjon og informasjon var ganske ræva. Litt nedtur etter kongeparken hvor alt var organisert veldig bra. Det var uansett fett, og jeg storkosa meg (helt til jeg blei gjennomvåt og pisskald og trodde jeg skulle fryse ihjel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå