Quote Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Flo Rida var brukbart ja. Han brukte jo evigheter på å komme ut på scena, virka det som! Husker jeg riktig, så var han 45 minutter "for sen". Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Du bare sniker deg med gratis du Betalte faktisk penger for å kjøre med de til/fra stavanger. Noe jeg føler er helt riktig, ettersom det blir "galt" at en bare skal kunne snylte seg med. Spesielt med tanke på at jeg var med på bussen i utgangspunktet, men trakk meg ut. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Fy faen, alle her er så jævla bønder. Klarer dere ikke steke slik som oss bussgutta? Jeg har faen meg stekt i hele natt. Du er kul ass, steker dagen lang. Finnes ikke noe mer harry enn steking, seriøst dødsgammelt konsept hentet fra stureplan som er lol i seg selv. Og ja, jeg er på buss. Olum er jo største trollet i russetråden... Fyren ser ut som en møkkete bonde fra Fetsund. 6 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Noen fra Bergen som var på Fyll Tankene i går? Ølprisene varierte jo fra 3000 til 1 kr. Ikke overraskende en helt bråte folk som spydde utenfor. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 De fleste i klassen min var, jeg jobbet Men jo, vi er vanligvis 26 i klassen, i dag er vi 7, hvor 3 av de har sovet siden de kom Men har hørt at ølet ikke var så godt? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Nei, det smakte piss, men får man 6 øl til 30 kroner er man fornøyd likevel Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Har ca 600 russekort igjen, noen tips for å bli kvitt? Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Eller bare besøke en barneskole Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Kaste ut resten i en bunke i 17. mai toget? Kan jo være greit å spare et par til du blir gammel og grå også? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Aww '11 Russen Jeg som ble truet saa mye av dere i fjor, ogsaa er jeg i USA hele russetiden deres 1 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hvor hadde folk bilene sine egentlig? Selv hadde jeg bilen min i rekka nedenfor der hvor de danser limbo på filmen øverst (kjenner folka), rett foran bussen Poseidon Jeg var en av folka! Hadde bilen rett ved der de danset, gøygøygøy Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Klikker for meg nå. Jævla drittunger som kommer og ringer på døren og spør om russekort. Jeg har gitt til de tidligere, men de skal ha flere, og når jeg spør" Har jeg ikke sett dere før a'?" Så sier de nei, og sverger på moren deres. "ææææææresord". Drittunger. Krenke privatlivet mitt for russekort. De to jentene her har ringt på tre ganger tidligere. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Noen fra Bergen som var på Fyll Tankene i går? Ølprisene varierte jo fra 3000 til 1 kr. Ikke overraskende en helt bråte folk som spydde utenfor. Jepp, drakk litt for mye øl igår, men spydde heldigvis ikke. Skjedde mye dritt iallefall. Konstant en do opptatt, garantert noen som hadde seg der, og hørte en som hadde knust ene doen eller noe. :!: Og jeg ble kastet ut av Mcdonalds fordi de ikke hadde cheeseburger Hvorfor har ikke Mcen cheeseburger?! edit: Og ja, ølet smakte piss. Men det bryr jeg meg ikke nevneverdig om så lenge jeg er noe beruset. Hva for ett øl er det egentlig? Seidel? Selger iallefall en halvliter Seidel på Zachen til blodpris for halvliteren. Svindel. Klikker for meg nå. Jævla drittunger som kommer og ringer på døren og spør om russekort. Jeg har gitt til de tidligere, men de skal ha flere, og når jeg spør" Har jeg ikke sett dere før a'?" Så sier de nei, og sverger på moren deres. "ææææææresord". Drittunger. Krenke privatlivet mitt for russekort. De to jentene her har ringt på tre ganger tidligere. Unger eller ei, jeg hadde bedt de dra til helvete og aldri vise seg her igjen. Endret 12. mai 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Folkehelse Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Klikker for meg nå. Jævla drittunger som kommer og ringer på døren og spør om russekort. Jeg har gitt til de tidligere, men de skal ha flere, og når jeg spør" Har jeg ikke sett dere før a'?" Så sier de nei, og sverger på moren deres. "ææææææresord". Drittunger. Krenke privatlivet mitt for russekort. De to jentene her har ringt på tre ganger tidligere. Tjah Lag noen vannballonger og vær klar neste gang Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Forrige gang jeg gjorde det så kom moren og faren deres på døren og klagde. Aaaah, tror de har glemt hvordan det var å være russ. Whatever. Neste gang skal de taes. Lenke til kommentar
stall Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Sikkert noen som har spurt om det allerede, men samma det.. Er det noen her som har Alle-dagers-pass til Tryvann? Hva slags bånd fikk du/dere? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Sikkert noen som har spurt om det allerede, men samma det.. Er det noen her som har Alle-dagers-pass til Tryvann? Hva slags bånd fikk du/dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå