Folkehelse Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Spørsmål: Om man har kjøpt et slikt alle dagers pass til Tryvann, får man et armbånd som er svart og sølvfarget? Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Fy faen, alle her er så jævla bønder. Klarer dere ikke steke slik som oss bussgutta? Jeg har faen meg stekt i hele natt. Du er kul ass, steker dagen lang. Finnes ikke noe mer harry enn steking, seriøst dødsgammelt konsept hentet fra stureplan som er lol i seg selv. Og ja, jeg er på buss. 2 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Synes mange av bussene som ikke var i bussringene på LS virka ganske tafatte. Folk satt jo bare inni bussene sine og stura for seg selv mange steder, eller så var det bare tomt og stille i bussene. I vanland var det derimot liv hele tiden og folk sosialiserte litt på tvers av russebilene og hadde gathering mellom bilene, og så stakk folk og "steka" i bussringene med bussfolka seinere på kvelden. Endret 10. mai 2011 av Sir-Andy 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Spørsmål: Om man har kjøpt et slikt alle dagers pass til Tryvann, får man et armbånd som er svart og sølvfarget? Ja. Det står også "alle dager" på det armbåndet Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Mange som skal på Tryvann her? Tror jeg skal, wihu. Lenke til kommentar
Folkehelse Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Ja. Det står også "alle dager" på det armbåndet Skjønner, var et par kompiser som kjøpte helgepass til forrige helg og fikk det armbåndet Mange som skal på Tryvann her? Tror jeg skal, wihu. Er ikke sikker på om jeg skal, men kanskje! Endret 10. mai 2011 av Folkehelse Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Noen som vet hvordan det er med transport fra tryvann og ned til siviliserte strøk sent om natten? Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Noen som vet hvordan det er med transport fra tryvann og ned til siviliserte strøk sent om natten? Jeg skal ikke si noe sikkert, men jeg vil tro at det er satt opp et par busser på kvelden/natten (22-03), ettersom Tryvann skal være det største og beste treffet. På Lillehammer var det iallefall satt opp busser til byen, og Tryvann sies jo å være større Oppdatering: Spm: Når og hvor går Shuttle – bussene FRA festområde ? Svar: Fra klokken 00:00 på parkering P4. Ref: Russen.no Endret 11. mai 2011 av OHof Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Det går shuttlebusser fra Tryvann til Majorstua seinere på kvelden EDIT: Gratis Endret 11. mai 2011 av TMB Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvorfor betale i dyre dommer for å bli med på en buss, når man bare kan rulle med dem gratis? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Er utrolig glad for at jeg ikke betalte 10-50k for å være med på buss. Absolutt ikke verd pengene. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Du bare sniker deg med gratis du 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Kjøpte russedressen til 500kr og er garrantert fullere en alle andre der oppe så Lenke til kommentar
DeiligKake Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Skal på tryvann! Flyr ned dit på fredag, blir konge! ^^, Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Tryvann, tryvann! Dit skal jeg! Planen er å bli fullere enn pungen til biskopen, finne ei fin ei (Har vel i grunn peilet meg ut ei), og la det gå naturens gang! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Naturens gang, bokstavlig talt eller? 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ingen andre som var på Tryvann i går? Var veldig bra! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Naturens gang, bokstavlig talt eller? No sånt ja, trenger flere knuter Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ingen andre som var på Tryvann i går? Var veldig bra! Var der i går jeg og. Flo Rida var brukbart. Skoledagen i dag derimot, var helt jævlig. Jeg klarte å presse inn to timer med søvn før jeg måtte dra meg selv ut av senga og opp til skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå