AndyPanda Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Vi kan umulig ha vært mer enn et par biler fra hverandre. Jeg kan ikke si jeg kjenner igjen den bilen, men vi kjørte en hvit Chevrolet Starcraft om det sier deg noe. Det stod en slik en rett foran til høyre for oss. En fyr som dreiv og gikk ut bakluka hele tiden. Tror det hang en russelue dusk ut av bakvinduet også? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Da stod vi så å si rett ved siden av hverandre! Hvis du hadde sett bak bilen deres og så en til venstre hadde du sett vår bil. Haha, jeg kan ikke si jeg husker bilen, men morsomt sammentreff Sir-Andy: Det er nok riktig bil ja Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) lol, da var vi jo omtrent naboer! liten verden ja.. edit: Berserk? Endret 9. mai 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Berserk! Edit: Ikke min bil da. Det var et par kompiser som skulle nedover og hadde et ledig sete, så jeg kjøpte billetter et par timer før de dro. Det ble ganske spontant egentlig, men jeg angrer ikke, det var vilt. Endret 9. mai 2011 av Coa Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Wtf, så random. Hadde du gått ut bakluka og 3 skritt mot høyre hadde du stått rett bak bilen våres. Var alltid noen folk mellom bilen våres og transiten ved siden av dere, og jeg satt der en stund også. Har sikkert sett deg Men enig i at det var helt villt ja! Skal du til tryvann til helga? Flere som skal til tryvann til helga?? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Sykt tilfeldig. Jeg har brukt alt jeg har av penger på russefeiring. Etter ni dager som russ har jeg brent 6000 kroner og lønna jeg fikk utbetalt noen dager tidligere. Nå lever jeg på mastercardet, men ikke pokker om jeg skipper Tryvann til helgen! Det blir bra Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Haha, kanskje jeg ser deg der da Får neste lønning helt mot slutten av russetiden (15./16. elns), og det passer meg egentlig veldig bra! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Fy faen, alle her er så jævla bønder. Klarer dere ikke steke slik som oss bussgutta? Jeg har faen meg stekt i hele natt. Endret 10. mai 2011 av Olum 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hva faen betyr steke egentlig? lol Endret 10. mai 2011 av TMB Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Rulla tenker jeg.. Jobba inatt, og begge russebussene i Horten var innom, jentebussen var innom 2 ganger. Er ekstremt koslig med litt besøk på natta, når det egentlig er ganske dødt.(jobber på bensinstasjon.) Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hva om vi er stolte av å være "bønder" og kjøre van? Men vi i van kan steke vi også! Stekte egg som faen i går f.eks, godt smakte det også Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Fy faen, alle her er så jævla bønder. Klarer dere ikke steke slik som oss bussgutta? Jeg har faen meg stekt i hele natt. Vi i van har minst like kul russetid som dere! Patetisk at dere snakker dritt om oss. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Har verken russebuss eller bil, men har hatt og kjem til å ha det jææævli fett i russetida. I tillegg til at eg ikkje kjem til å vere slått personleg konkurs etter ei utruleg fet russetid! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Glad jeg er med på van egentlig. Selv om det er en del slit til tider, så tror jeg det har gjort russetiden nesten dobbelt så bra Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Må vell vere så ærleg at eg må sei at eg er med på VAN eg ógså, men som blindpassasjer Har ikkje betala ein skit på russebilen, anna enn at eg er med på å spleise på bensin, og av og til hjelpe til med å skruve om det er noko som går på den. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hva faen betyr steke egentlig? lol Å steke er en form for dans... http://www.youtube.com/watch?v=s3SsUydrrrA&feature=related Edit: Nå sugde de til å steke, da. Endret 10. mai 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=cEzQNYjD2Gk Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=cEzQNYjD2Gk Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Fy faen, alle her er så jævla bønder. Klarer dere ikke steke slik som oss bussgutta? Jeg har faen meg stekt i hele natt. Wow, du er så kul! Du har sittet i en buss og viftet med hånda i en hel natt! 4 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Vurderer om jeg skal til Tryvann i dag, til tross for at jeg egentlig er syk. Veldig kjedelig å være syk i russetida, faen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå