Lemongrass Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Høydepunkter fra Landstreffet i Stavanger Synes synd på de som ikke var der Endret 8. mai 2011 av Big Boi Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Da er knuten med telefonboksen tatt, fyttigrisen hvor vanskelig det skulle være da. Kompis av meg hater øl og elsker sprit så han klarte bare 2øl. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tror ikke jeg kommer til å glemme denne helgen med det første (Lillehammer). Helt fantastisk på alle måter. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Tror ikke jeg kommer til å glemme denne helgen med det første (Lillehammer). Helt fantastisk på alle måter. Endret 8. mai 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
Folkehelse Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Flere som har fått buksa ødelagt? Har mista nesten alle knappene mine pluss at den har revna på siden.. Dårlig kvalitet! Quote: Jeg har mobilnummeret ditt på armen. Møtte en fra bilen din! Haha! Endret 8. mai 2011 av Folkehelse Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Flere som har fått buksa ødelagt? Har mista nesten alle knappene mine pluss at den har revna på siden.. Dårlig kvalitet! Har du bestilt fra Russedress? Flere jeg kjenner som har bestilt derfra med dårlig resultat. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Lillehammer var bra sykt. Brat brat, stek stek, pappa betaler pappa betaler! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Flere som har fått buksa ødelagt? Har mista nesten alle knappene mine pluss at den har revna på siden.. Dårlig kvalitet! Har du bestilt fra Russedress? Flere jeg kjenner som har bestilt derfra med dårlig resultat. I told you so. De skryter hvert år av bedre sømmer og dritt, men ryker med en gang! Russ.no buksa mi er ikke ødelagt i det hele tatt hvis du ser bort fra det ene bukseselefestet. Prima! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Min bukse fra Russedress er fremdeles like hel, og det har gått relativt hardt for seg hittil. Eneste er at den ene knappen røk, men var bare å sette på den ekstra som fulgte med. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Flere som har fått buksa ødelagt? Har mista nesten alle knappene mine pluss at den har revna på siden.. Dårlig kvalitet! Quote: Jeg har mobilnummeret ditt på armen. Møtte en fra bilen din! Haha! hvafaen Hvem du fikk det av da?` Endret 9. mai 2011 av Quote Lenke til kommentar
Folkehelse Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Har du bestilt fra Russedress? Flere jeg kjenner som har bestilt derfra med dårlig resultat. Kjøpte fra Russ.no hvafaen Hvem du fikk det av da? Kom en fyr ramlende inn på campen vår med hestehode, og da spurte jeg selvfølgelig hvilken bil han var fra..og det viste seg å være fra din. Så skrev han nummeret ditt på meg da jeg spurte om "Quote" var på den samme bilen. Litt småcreepy, skal innrømme det, men så var det også sent på kvelden. :> Endret 9. mai 2011 av Folkehelse Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har du bestilt fra Russedress? Flere jeg kjenner som har bestilt derfra med dårlig resultat. Kjøpte fra Russ.no hvafaen Hvem du fikk det av da? Kom en fyr ramlende inn på campen vår med hestehode, og da spurte jeg selvfølgelig hvilken bil han var fra..og det viste seg å være fra din. Så skrev han nummeret ditt på meg da jeg spurte om "Quote" var på den samme bilen. Litt småcreepy, skal innrømme det, men så var det også sent på kvelden. :> Hahaha, han med hestehodet ja. Tror han også var veldig full Småcreepy indeed, men morsomt! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Landstreffet i Stavanger var heilt sjuukt KONGE! 1 Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Helt enig! Storkoste meg så sjukt. Beste var at det var lite bråk (slåssing). Slo rekorden min og klarte å drikke 15 halvlitere den første kvelden Var død på lørdagen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Landstreffet i Stavanger var heilt sjuukt KONGE! Så enig! Jeg ble kun kjent med søte siddisjenter av en eller annen grunn Også var det mange gode konserter, verdt penga! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 LS2011 var bra fett ja! Dessverre drakk jeg opp nesten all drikka mi på fredagen, så lørdagen blei relativt rolig (i forhold til fredagen i alle fall ) Hvor hadde folk bilene sine egentlig? Selv hadde jeg bilen min i rekka nedenfor der hvor de danser limbo på filmen øverst (kjenner folka), rett foran bussen Poseidon Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Så enig! Jeg ble kun kjent med søte siddisjenter av en eller annen grunn Også var det mange gode konserter, verdt penga! Jenter med siddisdialekt er perfekt Så ut som det var fett i Kongeparken, hadde noen kompiser og venninner som kjørte nedover. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Søren til irriterende at det ikke var lov å ha med engangsgrill på Lillehammer. Vaktene sa at det var griller inne på området man kunne bruke. På lørdag så gikk jeg litt rundt og så, da var det kun to griller (kappa oljefat) til alt for mange... Tåpelig Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvorfor er det nesten bare jeg som har fri på onsdag og derfor bare jeg som kan dra på Tryvann? Landstreffet var dritbra, men jeg vil ha mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå