;_; Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 "Bussene vil gå presis kl 08.00 fredag 6.mai fra alle stasjoner, med unntak av Kristiansand der de vil gå kl 11.00, og Stavanger hvor de vil gå kl 15.00." Kilde: Clicky Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 MAn er jo nesten nødt til å ha verktøy, jekk osv. i bilen. Plutselig må man skru på en forsterker for eksempel Ja, det er litt teit. Tror ikke de sier noe på å ha jekk. Men da vi skulle ha bilen inn på vrengefesten, ble hjulkrysset tatt fra oss... Skal visstnok få det igjen snart. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 "Bussene vil gå presis kl 08.00 fredag 6.mai fra alle stasjoner, med unntak av Kristiansand der de vil gå kl 11.00, og Stavanger hvor de vil gå kl 15.00." Kilde: Clicky Takker! Ser ut til at jeg får droppe skolen imorra da. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Frister å gjøre det samme, har to prøver så blir ikke så veldig mye søvn i natt. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Spiste to liter is i dag / drakk. Spydde to ganger, men isen gikk ned på 45 min. Wooh knute! Er enda dårlig, jaja. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Er det eigen inngang til campingområde på landstreffet i stavanger? Er det evt. slik at ein blir sjekka for sprit om ein er på veg inn der? Veit at det ikkje er lov å ha med inn i sjølve kongeparken, men er det lov å ha på campingen? Evt. tips/triks for å få det inn? Takk! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ikkje over 22%. Og det må vere forsegla å drit... Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 jaja, ta med 4 flasker sånn som jeg Men jo, er kjipt. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Alkohol er tillatt opp til 22% siden det er et arrangement for 18-åringer. Den skal videre medbringes på forseglet flaske, slik at en ikke fyller sterkere saker på den. Viss det er glassflaske skal den fremdeles være forseglet og når du går gjennom inngangen til camp/park vil de tømme den over på plastflaske. Dette er hentet fra FAQ til landstreff.no, jeg var der i fjor og det var sånn de utførte det da også Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Skal nok få inn litt, enten den eine eller andre vegen. Veit nokon i klassa fekk tak i farris korkar som er forsegla. Kan fylle ei flaske farris med spris, og ta på den forsegla korken etter på, woila! Var dog bare nokon få som fekk Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ser nå på hjemmesidene til landstreffet på Lillehammer at sjåføren må fylle ut en søknad og skal betale 1300 kroner der. Vi har kjøpt billett til sjåføren vår. Er dette gjort riktig, eller bortkastede penger? Eller vil det la seg ordne..? Lenke til kommentar
olufs Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Er det parkering for private biler der for de som ikke reiser med van/buss? På Landstreffet Lillehammer altså. Koster det mye, og er det langt unna? Hvordan er sikkerheten? Noen som vet? Endret 5. mai 2011 av olufs Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ser nå på hjemmesidene til landstreffet på Lillehammer at sjåføren må fylle ut en søknad og skal betale 1300 kroner der. Vi har kjøpt billett til sjåføren vår. Er dette gjort riktig, eller bortkastede penger? Eller vil det la seg ordne..? Det må da gå an å ha betalt billett på forhånd. Det har jeg gjort og jeg skal kjøre inn... Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Er det parkering for private biler der for de som ikke reiser med van/buss? På Landstreffet Lillehammer altså. Koster det mye, og er det langt unna? Hvordan er sikkerheten? Noen som vet? Jeg var russ i fjor og en kompis av meg kjørte egen bil dit, og parkerte på en parkeringsplass som var en 2-300 meter fra der vi kjørte inn på området. Betalte ingenting. Tror ikke det var noen vakter som passet på der, husker ikke helt Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jaja, en og en halv time til bussene går. Dere får ha det kjekt også får vi prøve å holde oss i live. Lykke til! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Dårlig to dager etter jeg var ute sist + drittvondt i halsen. Hello hjernehinnebetennelse? Skal bli bra med en busstur helt opp til Stavanger i denne formen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Fikk ordnet Tryvann for gjengen jeg skal dra med. Eneste treffet jeg skal på så gleder meg litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå