Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MAn er jo nesten nødt til å ha verktøy, jekk osv. i bilen. Plutselig må man skru på en forsterker for eksempel

Ja, det er litt teit. Tror ikke de sier noe på å ha jekk. Men da vi skulle ha bilen inn på vrengefesten, ble hjulkrysset tatt fra oss... Skal visstnok få det igjen snart.

Lenke til kommentar

Alkohol er tillatt opp til 22% siden det er et arrangement for 18-åringer. Den skal videre medbringes på forseglet flaske, slik at en ikke fyller sterkere saker på den. Viss det er glassflaske skal den fremdeles være forseglet og når du går gjennom inngangen til camp/park vil de tømme den over på plastflaske.

 

Dette er hentet fra FAQ til landstreff.no, jeg var der i fjor og det var sånn de utførte det da også ;)

Lenke til kommentar

Er det parkering for private biler der for de som ikke reiser med van/buss? På Landstreffet Lillehammer altså.

Koster det mye, og er det langt unna?

Hvordan er sikkerheten?

 

Noen som vet?

Endret av olufs
Lenke til kommentar

Ser nå på hjemmesidene til landstreffet på Lillehammer at sjåføren må fylle ut en søknad og skal betale 1300 kroner der. Vi har kjøpt billett til sjåføren vår. Er dette gjort riktig, eller bortkastede penger? Eller vil det la seg ordne..?

 

Det må da gå an å ha betalt billett på forhånd. Det har jeg gjort og jeg skal kjøre inn...

Lenke til kommentar

Er det parkering for private biler der for de som ikke reiser med van/buss? På Landstreffet Lillehammer altså.

Koster det mye, og er det langt unna?

Hvordan er sikkerheten?

 

Noen som vet?

 

Jeg var russ i fjor og en kompis av meg kjørte egen bil dit, og parkerte på en parkeringsplass som var en 2-300 meter fra der vi kjørte inn på området. Betalte ingenting.

Tror ikke det var noen vakter som passet på der, husker ikke helt :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...