AndyPanda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tampongene i kjeften gikk greit, men siden jeg skulle være så smart å kjøpe billig øl tok det litt tid før jeg fikk fullført den da det smakte skikkelig drit. Veit ikke hva som var værst av tampongsmaken eller smaken av billig øl Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Vanngevær med melk og øl anbefales. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Var en sak om russeknutene i romerikes blad, hvor en lege hadde blitt spurt om å uttale seg. Da sa hun blant annet at knuten med Big Mac og tampongene i kjeften var farlige. Førstnevnte fordi man kunne ta for stor bit, og sistnevnte fordi man kunne svelge tampongen Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Blir sko i morgen og to liter is. Verste knuter hittil er 6 bamsemums på et minutt og løpe rundt vann i undertøy. Ikke behagelig. Kompisene mine spiste kattemati, og en spydde resten klarte det. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvor mange skal egentlig til Lillehammer her? Føler det er veldig mange som skal til Stavanger.. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Nei huff. for patetisk når jeg har betalt 10k for bussen min og det nermest de slipper meg av er på ullern når jeg bor på nordstrand. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Nei huff. for patetisk når jeg har betalt 10k for bussen min og det nermest de slipper meg av er på ullern når jeg bor på nordstrand. Rusleruss jeg 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Faen det er utsolgt til Tryvann nå ja! Var 2 timer for sein... Noen som vet om 4 billetter som skal selges? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvor mange skal egentlig til Lillehammer her? Føler det er veldig mange som skal til Stavanger.. Jeg skal til Lillehammer, så lenge det ikke blir utsolgt. Må huske å stikke innom Narvesen etterpå. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Vi drar også til Lillehammer. Avreise fra Oslo i 11-tida i morra. Det virker som det blir dårlig med rulling i kveld siden sjåføren må ha så mye hviletid. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Blir spennende å se om det blir regn eller overskyet i Stavanger imorgen. Yahoo melder overskyet, mens alle norske melder regn. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Blir spennende å se om det blir regn eller overskyet i Stavanger imorgen. Yahoo melder overskyet, mens alle norske melder regn. Endret 5. mai 2011 av Quote Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Tips til steder å gjemme spriten? De vi har kommet på: -Toalettmappe -I rommet bak reservehjulet -I telt/sovepose -Rom under setet i bilen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Tips til steder å gjemme spriten? De vi har kommet på: -Toalettmappe -I rommet bak reservehjulet -I telt/sovepose -Rom under setet i bilen Ta spriten i plastikkflaske. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Jeg har hørt at alt som skal inn må være forseglet? Edit: Men hadde tenkt til det uansett Endret 5. mai 2011 av Haawy Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Vi hadde sprit på plastikkflasker da vi skulle til Tryvann, og de sa ingenting om det. Vet ikke om de visste om det var sprit eller ikke, men vi kom fint igjennom. Pass på at dere ikke har noe som kan bli brukt som et våpen liggende i bilen. Vi ble tatt i fra to skrujern vi ikke visste vi hadde med oss. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Har ikke hørt/lest noe om sprit, kun glassflakser. Bare hell alt på plastikkflasker, så er det vel ikke noen vits å gjemme noe? Lillehammer, btw Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Vi hadde sprit på plastikkflasker da vi skulle til Tryvann, og de sa ingenting om det. Vet ikke om de visste om det var sprit eller ikke, men vi kom fint igjennom. Pass på at dere ikke har noe som kan bli brukt som et våpen liggende i bilen. Vi ble tatt i fra to skrujern vi ikke visste vi hadde med oss. Verktøy og jekk bør jo alle ha i bilen sin, varseltrekant også. Alt kan bli brukt som våpen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 MAn er jo nesten nødt til å ha verktøy, jekk osv. i bilen. Plutselig må man skru på en forsterker for eksempel Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Noen som vet noe om miljøbillett til kongeparken fra kr.sand? Når og hvor reiser bussen(e)? Fra ruta klokka...? Står fint lite på billettservice og på billetten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå