Quote Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Det som er idiotisk i mine augo, er at nokon av dei som går yrkesfag, velger å gå for raud russebukse, istadenfor svart..det er mongis! Nokon som har tips til kva ein må ha med på eit 3 dagars russetreff? Stavanger-kongeparken? Har: - Telt - Reint undertøy - Rein t-shorte - Genser - liggeunderlag - Sovepose - toalettsaker - handkle noko ana? Jeg tok med et pledd, masse drikke (inkludert glassflasker :O ), en campingstol og et telt (som ikke ble brukt, alle 7 sov i bilen) på Tryvann forrige helg + engangsgrill og pølser! Alt du trenger for å overleve. Men jeg kan anbefale litt vann til dagen derpå, litt tannkrem og voks hvis du bruker det. Ikke vits å ta med klær, ta med deodorant! Quote, denne er til deg: Vi hadde vanen vår på nest øverste vanland..hvis jeg husker riktig. Hvor var dere? Til du som lurte på hva som var lurt å ha med seg: Det er også veldig lurt å ha med litt vann. Greit å ha Vi var parkert nær den bakt potet-saken på langsida, nest øverste vanland. The Mile High Van, dersom det sier deg noe. Parkert ved siden av biznatch. Mimrer det noe? Hva hette bilen deres, og har du bilde? Vi måtte også hjelpe fire-fem biler på morgenen med starthjelp, før vi reiste Endret 4. mai 2011 av Quote Lenke til kommentar
fluff Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det som er idiotisk i mine augo, er at nokon av dei som går yrkesfag, velger å gå for raud russebukse, istadenfor svart..det er mongis! Kanskje de ikke vil se ut som rånere? Nå er det et par år siden jeg selv var russ, men jeg satt og diskuterte det med en kompis fra Levanger her forleden. Samme om man var i Oslo eller Levanger var sannheten den samme: ALLE som gikk med sorte bukser var rånere. Uten unntak. Vi satt en god time og så på russ gå forbi, og observasjonene vi gjorde da bare forsterket inntrykket vi allerede hadde. Hva er dealen med DET liksom? 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det som er idiotisk i mine augo, er at nokon av dei som går yrkesfag, velger å gå for raud russebukse, istadenfor svart..det er mongis! Nokon som har tips til kva ein må ha med på eit 3 dagars russetreff? Stavanger-kongeparken? Har: - Telt - Reint undertøy - Rein t-shorte - Genser - liggeunderlag - Sovepose - toalettsaker - handkle noko ana? Superundertøy, paracept/ibux, ekstra par med sko, en jakke, kondomer (You never know!) og godt humør Lenke til kommentar
Folkehelse Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Vi var parkert nær den bakt potet-saken på langsida. The Mile High Van, dersom det sier deg noe. Parkert ved siden av biznatch. Mimrer det noe? Hva hette bilen deres, og har du bilde? Vi måtte også hjelpe fire-fem biler på morgenen med starthjelp, før vi reiste Kan ikke si jeg drar kjensel på noen med det navnet, men nå var det ganske mange biler der og. Vi parkerte ikke så langt unna potetbaker'n, hadde dem nesten i ryggen som du ser på bildet. Har ikke et 'bra' bilde av bilen atm, men den heter ihvertfall Suit Up '11. Var heldigvis ikke oss du måtte hjelpe, vi kjøpte nytt batteri etter et par uhell! Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Fisk i bpndknute tatt ^^ Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg gikk med brød som sko i dag. Faktisk litt behagelig med en gang, men det ble fort klamt og ekkelt. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det som er idiotisk i mine augo, er at nokon av dei som går yrkesfag, velger å gå for raud russebukse, istadenfor svart..det er mongis! Nokon som har tips til kva ein må ha med på eit 3 dagars russetreff? Stavanger-kongeparken? Har: - Telt - Reint undertøy - Rein t-shorte - Genser - liggeunderlag - Sovepose - toalettsaker - handkle noko ana? Superundertøy, paracept/ibux, ekstra par med sko, en jakke, kondomer (You never know!) og godt humør Takk for tipset! Jakke, kondomar, ekstra sko, kampingstol, paracet superundertøy er nok veldig greit å ha med! I tillegg til vanleg toalettsaker som voks, deo, tannkrem, tannbørste etc! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg skal drikke øl med tamponger i kjeften og bestille mcdonalds mat uten å peke eller bruke vokaler. Oh this is going to be fun Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Bestilte bigmac igår uten vokaler eller å peke på noe, og tok den på tre tygg. To fluer i en smekk. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Den knuten kan jeg se langt etter, uansett om jeg er fra Bergen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Skuff, av alle 7 som prøvde igår, var det meg og en annen som greide det. Var ikke behagelig, kjente det voldsomt i magen etterpå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Skuff, av alle 7 som prøvde igår, var det meg og en annen som greide det. Var ikke behagelig, kjente det voldsomt i magen etterpå BigMac knuta er jo lett! Greide den lett på Nordbysenteret forrige helg! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kan ikke si jeg drar kjensel på noen med det navnet, men nå var det ganske mange biler der og. Vi parkerte ikke så langt unna potetbaker'n, hadde dem nesten i ryggen som du ser på bildet. Har ikke et 'bra' bilde av bilen atm, men den heter ihvertfall Suit Up '11. Var heldigvis ikke oss du måtte hjelpe, vi kjøpte nytt batteri etter et par uhell! Jeg kan huske Suit up'11! Du husker ikke den Biznatch-bilen jeg linket til, da? Så du de som hadde hestemaske? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 I kveld smeller det. Snakkes om noen dager i Stavanger! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Skulle egentlig vært på Tusenfryd i kveld. Er syk, og må bli frisk til Lillehammer i helga :\ Lenke til kommentar
Folkehelse Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg kan huske Suit up'11! Du husker ikke den Biznatch-bilen jeg linket til, da? Så du de som hadde hestemaske? Hmm, vel når du sier det så kan jeg huske en liten bil som stod på langsida, og den hadde litt...spesiell skrift. Var vel heller ikke så mange slike biler der, så det er godt mulig det var den! La ikke merke til noen hestemaske, men så var jeg heller ikke så mye på den siden :< Skal lete etter dere på Lillehammer, om dere skal dit Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg kan huske Suit up'11! Du husker ikke den Biznatch-bilen jeg linket til, da? Så du de som hadde hestemaske? Hmm, vel når du sier det så kan jeg huske en liten bil som stod på langsida, og den hadde litt...spesiell skrift. Var vel heller ikke så mange slike biler der, så det er godt mulig det var den! La ikke merke til noen hestemaske, men så var jeg heller ikke så mye på den siden :< Skal lete etter dere på Lillehammer, om dere skal dit Litt spesiell skrift på panseret ja. Bilder av den bilen i spoiler. Bare å lete etter oss, skal se om jeg ser Suit up'11 igjen. Var dere parkert nær Hello Titties? Lenke til kommentar
Folkehelse Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Litt spesiell skrift på panseret ja. Bare å lete etter oss, skal se om jeg ser Suit up'11 igjen. Var dere parkert nær Hello Titties? Hadde de masse kuflekker på bilen sin? Hvis ikke så nei Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nei, det hadde de nok ikke. Jeg så derimot den "kubilen" et par ganger. Genialt! Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg skal drikke øl med tamponger i kjeften og bestille mcdonalds mat uten å peke eller bruke vokaler. Oh this is going to be fun Den med tampongene i kjeften var artig, selv med de minste ble de rimelig svær i munnhulen . Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå