Quote Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Nesten akkurat samme maske. Har også hestemaske, den er maks genial! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Årets bussang?: Denne blå stemt frem på NRK P3: Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Årets bussang?: Denne blå stemt frem på NRK P3: Stått og dansa på taken av bussen dems! OMG jeg er så KUL! Fet låt, men begynner å gå litt lei da jeg har hørt på sangen siden lenge før den poppa opp på radio n shit. Skrillex sin ekke dum den heller. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Liker begge veldig godt. Har begynt å bli litt lei av Cannabus sin sang, da jeg har hørt veldig mye på den. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Håper å treffe på Cannabus på Landstreffet i helgen, da skal jeg lett innom den. Sangen deres klikker fortsatt i mine ører. Ellers er favoritten min i Bergen, Anonymous(vært innom nesten alle bussene i byn): Endret 3. mai 2011 av Big Boi 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Mange her som skal på landstreffet til helga (stavanger-kongeparken)? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Snart brød på føttene en hel dag, det blir LOLZ Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jamann! Det blir awesome! Konge! Då turast me der! Eg ska sitte på med ein kompis, som har personbil. Blir me sjekka for sprit før me kjem inn? Også om me gar det på plastflasker o.l.? Nokon tips for å få det inn? Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Flott. En dyrt investert buss har fått en feil som gjør at vi ikke kan rulle til Stavanger Liker begge veldig godt. Har begynt å bli litt lei av Cannabus sin sang, da jeg har hørt veldig mye på den. Tell me about it. Kjenner personlig Simen Auke, så har hørt den siden dag 1. Fortsatt råere enn mange andre sanger da det skal sies. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Jamann! Det blir awesome! Konge! Då turast me der! Eg ska sitte på med ein kompis, som har personbil. Blir me sjekka for sprit før me kjem inn? Også om me gar det på plastflasker o.l.? Nokon tips for å få det inn? Du får se om du finner den chevyvanen med den dypeste bassen og for lite diskant, og si hei Endret 3. mai 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 det skal eg gjera (der er vell dog mange av dei) skulle ha funne ein måte å møtte folka på irl... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg skal til Kongeparken! Er fremme på morningen en gang på Fredagen, så sover vi noen timer før det braker løs! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jamann! Det blir awesome! Konge! Då turast me der! Eg ska sitte på med ein kompis, som har personbil. Blir me sjekka for sprit før me kjem inn? Også om me gar det på plastflasker o.l.? Nokon tips for å få det inn? På Tryvann hadde vi det i plastflasker. Ble ikke spørt om hva som var inni. Så bare ta det i plastikkflaske og håp på det beste. Du kan jo si at det er 20%, det skal litt til for at de skal kunne motbevise det. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Vi hadde det også i plastflasker. Personalet der har verken tid, krefter eller ressurser til å sjekke alle vanene, bilene og bussene som kommer kjørende inn. Bare bli kvitt glassflaskene. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Mistet to skrujern på vei inn til Tryvann. Tror de fulgte med bilen da vi kjøpte den, så var ikke et spesielt stort tap Ble også sjekket på lørdagen mens vi stod i campen. Da kom de opp og utførte akkurat samme sjekken. Men hvis noen absolutt ville tatt med seg våpen som kniver eller lignende, så kunne man jo bare hatt det på kroppen. Ble jo ikke kroppsvisitert.. Endret 3. mai 2011 av Quote Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Vi ble kroppsvisitert på Lillehammer i fjor. Ang. glassflasker så er det bare å helle over i plastflasker. Gikk noen rykter om at de skulle sjekke alle bilene, men det tviler jeg på. Kan vær de stikker hodt innom døra og ser eller noe sånt. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Blir man ikke kroppsvisitert om man skal inn uten bil? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 På Lillehammer blir man, var ikke på tryvann så der vet jeg ikke hva slags rutiner de har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå