Quote Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg sov i van'en vår i helga. Gikk bedre enn jeg hadde trodd, men jammen er jeg trøtt nå... Til Lillehammer drar vi med oss campingvogn med anlegg inni. Can't wait! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Østlandstreffet = FAIL! Selv om jeg hygget meg, så levde det ikke opp til forventningene jeg hadde for det... Rosthaugrussens russerebus = Great success! Bilen min Billig Lykke vant visstnok ganske så overlegent. Sånn går det da ingen på bilen er spesielt redd for å vise frem kroppen sin Er full av kutt idag etter å ha trynet på et jorde igår. Jadda Gleder meg til Stavanger nå jeg! Russeknuter så langt for min del: §3. Gavebånd - Gi alle i klassen en klem i løpet av en skoledag §6. Ispinne - Bade ute før 1.April §14. Viskelær - Sitte under pulten i en skoletime §27. Q-tips - Sitte med fingeren i øret en skoletime §28. Kors - Si "Hallelujah" til alt læreren sier i en skoletime §73. Ståltråd formet som spiral - Løpe naken ned korketrekkeren i Åmot §78. Gulseigmann med påtegnet undertøy - Sitte en hel klassetime kun iført undertøy §87. Bananklistremerke - Spise 6 bananer på en halvtime §95. Korken - Drikke vinflaske på minst 9% på 20 minutter (Jeg drakk en og en halv) §98. Bigmacpapir - Spise en Bigmac på tre biter §106. Bilde av logoen - Være med på russerevyen Rosthaug Intim(e) Just started Endret 1. mai 2011 av Sameboe 1 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Bergensknuter jeg har tatt. §6. Ispinne - Bade ute før 1.April §048 – Lekebil Kjøre 7 runder i en rundkjøring (tut hvis nødvendig), unngå rushtid. §050 – Seigmann/dame Kysse en politimann/dame(spør om lov) §052 – Rød “L” Plassere en “L” bakpå en politibil §063 – Hjerte Skrive et A4- siders kjærlighetsbrev til et medlem av HiB (Russens hovedstyre i bergen) §071 – Plast eple Melde seg for politiet for epleslang §079 – Tusjkork Skrive forskjellige deler av en hilsen på rumpene til minst 5 russ og ”moone” sammen mot restaurantvindu så hele hilsenen vises til de innenfor §081 – Bit av alfabetet Bestille mat på Mc Donalds eller Burger King uten vokaler §084 – Miniflagg Heise russedrakten opp i en flaggstang og løpe ti runder rundt i undertøyet. §098 – (Fjær (hvit = én, farge = flere på én gang)) Binde en lærer til flaggstangen og danse krigsdans rundt han/hennen i et friminutt §106 – Kongle Ha frivillig og sikker sex utendørs §126 – “Playmo” figur Løpe i undertøy rundt lille Lungegårdsvannet (Ingen sko, kun truse, vannet er ganske stort, ligger midt i bergen sentrum, veldig folksomt) §131 – BH-stropp Flashe til en i HiB Skal ta mer senere, har god tid. Endret 1. mai 2011 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Knuter jeg har tatt (SORR): §13. Sitt under pulten en hel skoletime. §16. Delta på Vrengefesten. (Wow ._.) §47. Sitt en hel skoletime i bare undertøy. §79. Hver gang læreren snur ryggen til klassen skal du reise deg opp og forsøke å nå fram til tavlen. Rekker du det ikke må du begynne på nytt. §90. Lærer-bingo - Lag et 3x3 diagram med 9 ord læreren din kan finne på å si. Få vannrett strek eller fullt brett i løpet av en skoletime. Fagord teller ikke. §94. Annonsér høyt og tydelig midt i skoletimen at du har fått ereksjon/er ”våt”, og deretter spør læreren om lov til å gå på do og tilfredstille deg selv. §95. I løpet av 1 skoletime skal du rekke å bruke følgende 10 ord i setninger når du tar ordet i timen eller får et spørsmål fra læreren: 1. Morrabrød | 2. Penis | 3. Dvergsjimpanse | 4. Eyvind Hellstrøm | 5. Mistillitsforslag | 6. Kåt | 7. SORR | 8. EØS-avtalen | 9. Epic fail | 10. Hai Forventer å få denne også neste uke: §17. Motta hederlig omtale i media. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Her er en link til artikkelen som gir med knute for hederlig omtale i media. Jeg er nederste duden. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Var en del sammen med dem i går, følte meg litt alene siden jeg er bleikfis Når jeg tenker meg om så var det kanskje du som gikk sammen med duc i går når jeg hilste på han på vei mot utgangen der x) -------- Anyway, er lokalfester her hver kveld utenom de store treffa kommer til å være greit sliten 18 mai tenker jeg .p Endret 1. mai 2011 av TMB Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 VG-TV Kva er meiningane til folk? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Filmen fra åpningshelga er klar ;-) http://www.youtube.com/watch?v=xoIErZruPbs Tok forresten et par knuter på skolen i dag; *Sitte med fingeren i øret en hel skoletime *Sitte under pulten en hel økt med aktiv deltagelse lol Endret 2. mai 2011 av TMB Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 VG-TV Kva er meiningane til folk? Nei uff, vi har det like gøy med vår van til 45 000. Å bruke 1 700 000 kroner på russebuss er da en gigantisk sløsing av penger, det synes jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Nei uff, vi har det like gøy med vår van til 45 000. Å bruke 1 700 000 kroner på russebuss er da en gigantisk sløsing av penger, det synes jeg ihvertfall. 1,7 er ikke mye når man tenker på budsjettene til 2010- og 2011-folket. Mange jeg vet om som har godt over 2 mill! Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Nå hadde de gutta der, eller hvertfall pappaene dems mye penger og da. Er "bekjent" med en som var på den bussen, og de brukte rundt 60000 hver, bare på bussen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Rart, Har hørt at de både brukte opp mot 2,8mill og like over 2mill. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvis det er noen som har bilett til kongeparken som ikke skal pm meg da. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Jeg har tatt følgende knuter: §12 – MONOPOLSEDDEL 5 minutters poledance på en stolpe/stang på et kollektivt transportmiddel. §14 – BILLETTARMBÅND Være med på et Tryvannstreff. §18 – STJERNE I BREMMEN x3 Ha sikker sex i løpet av russetiden. §33 – LITEN SMOKK Kline med en førstiss. Blir vel noen flere til slutt. Noen andre enn meg som synes at å ta russeknuter er litt kjedelig? Endret 2. mai 2011 av logaritmemannen 1 Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Russeknuter var gøy før jeg ble russ, nå er det ikke særlig gøy egentlig. Har ikke tatt noen enda tror jeg, men blir vel helt sikkert et par etterhvert. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Filmen fra åpningshelga er klar ;-) Han med hestemaska går i klassen min! Tidligere den dagen hadde jeg hatt maska på meg, mens han satt på skuldrene mine. Dumt ikke det kom med, da spesielt siden jeg sjanglet veldig mye etter å ha fått en del øl innabords! Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Rart, Har hørt at de både brukte opp mot 2,8mill og like over 2mill. Hørt om dugnader og sponsorer? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Han med hestemaska går i klassen min! Tidligere den dagen hadde jeg hatt maska på meg, mens han satt på skuldrene mine. Dumt ikke det kom med, da spesielt siden jeg sjanglet veldig mye etter å ha fått en del øl innabords! Minner meg om det bildet her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå