Larsen121 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg kan anbefale folk som er russ i år eller neste år å registrere seg her slik at de får mange gode tilbud på russeklær og andre russeting Endret 2. september 2010 av Larsen121 Fjernet refferal link Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 What, rolk på skolen fikk russeklær nå. Lenke til kommentar
chipseh Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Svartruss, blåruss og rødruss finnes. Jeg selv gikk yrkesfag i 2 år og går allmennpåbygg nå, valgte å ikke bli russ i fjor da jeg hadde blitt svartruss (om jeg hadde fulgt slik det egentlig er) Men nå er det slik at du velger selv hvilken farge du skal være. Du får russelappen bare 1 år ja, var derfor jeg valgte å vente. Fordi jeg fylte noen dager etter russetiden og ville ha vært med på veldig lite. Du må også være minst 18 for å være med på treffene som er utenom russendag i tusenfryd. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Gikk selv yrkesfaglig ifjor, gadd ikke svartruss da plassen jeg bodde på var ekstremt liten. Går allmenn påbygg nå og blir russ i mai, gleder meg som en unge! Sparer opp penger nå til evt. russebil og all alkoholen som skal drikkes. PM meg om noen har peiling på russebilmateriale til salgs, helst i Hordaland. Rogaland går også Lenke til kommentar
;_; Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Bestilte nettopp Miljøbillett til landstreffet i Stavanger, blir nok bra det Hvor skal dere bestille russeklær/utstyr fra? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Bestilte nettopp Miljøbillett til landstreffet i Stavanger, blir nok bra det Hvor skal dere bestille russeklær/utstyr fra? Russ.no/Russeservice Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Slik ser russekortet mitt ut nå, innspill? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Badboy? Ser bra ut den. Kanskje på tide jeg bestiller grunnpakka, det er vel det eneste jeg gidder å investere i. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Badboy? Ser bra ut den. Kanskje på tide jeg bestiller grunnpakka, det er vel det eneste jeg gidder å investere i. Igrunn ikke badboy, gammelt bilde som nok skiftes ut... Måtte bare prøve sveisen en gang. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg fikk russelappen 2 år på rad. ( Elektro + Almenn Påbygg, begge 2 som Rødruss ) Jeg har også en del kamerater som var Svartruss, og de var like fullt med på Tryvann som hva jeg var. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Noen som har noe forslag om hva jeg kan sette på tlf og adresse? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Yey jeg blir russ i år etter litt overtalse fra russen på skolen ( er lærling på skolen) Lenke til kommentar
Zits93 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du må ikke være 18 for å komme inn på treffet i Lillehammer. I dag finnes svart, rød, blå og grønnruss. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dette er tråden for oss som er russ i 2011. Alt som på en eller annen måte er relatert til russetiden kan diskuteres her. Hvilke treff skal folket på? Har dere buss, van eller er t-baneruss? Hvor mye bruker dere totalt på russetida? Noen som har dekksanger de vil dele? For dere som enda ikke helt veit hva dere kan forvente, se denne vidoen! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Vet ikke helt hvor jeg skal eller om jeg skal på noen av de store treffene. PLUTESLIG så var bare russetiden her og man måtte bestille billetter til 3k pluss/minus med en gang for å være på de store treffene. Er det ennå igjen billetter til tryvann? Btw DETTE er den feteste tryvann videoen, hands down. (se hele!) http://www.vimeo.com/6473275 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Treffene på Tryvann er enda ikke utsolgt. Pass for alle dagene koster 1910kr. Jeg kjøpte Gullpass. Da kommer jeg inn på Tryvann, Lillehammer og Hellerudsletta. Kostet 3600kr, men det er garantert verdt det. Videoen du linker til er jævla fet. Jeg tror kanskje jeg har sett den før. Om jeg ikke husker helt feil var den en del av en halvtime lang teaser som ble vist på RusseExpo på Latter. Noen som veit hvor jeg kan finne hele videoen? Er du på buss Carlgutt? Edit: Når pleier Tryvann og Lillehammer å slippe artistene? Endret 12. oktober 2010 av Olum Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Slo sammen to tråder med samme tema. Reaksjoner taes som vanlig på PM. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Vet jeg ikke om jeg skal ta buss eller prøve å ordne bil med noen kompiser hvis jeg skal. Hvis man tar buss får man sted å sove osv? Og vis man kjører regner jeg med at man må bo hos venner eller hotell, eventuelt bare sove i bilen? Endret 12. oktober 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Treffene på Tryvann er enda ikke utsolgt. Pass for alle dagene koster 1910kr. Jeg kjøpte Gullpass. Da kommer jeg inn på Tryvann, Lillehammer og Hellerudsletta. Kostet 3600kr, men det er garantert verdt det. Videoen du linker til er jævla fet. Jeg tror kanskje jeg har sett den før. Om jeg ikke husker helt feil var den en del av en halvtime lang teaser som ble vist på RusseExpo på Latter. Noen som veit hvor jeg kan finne hele videoen? Er du på buss Carlgutt? Edit: Når pleier Tryvann og Lillehammer å slippe artistene? skal bruke 500kr på russebukse osv. Ikke noe mer Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Skal du ikke drikke, være på buss/van eller dra på noen av treffene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå