TMB Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Fikk mitt i posten idag, hadde glemt hele greia jeg, så ble litt overrasket når jeg fikk det. Ah, bra, da får nok jeg den snart også Betalte russelappen på fredag, men status er fremdeles "ikke betalt". Tok det tid for dere å få betalinga registrert på russelappen.no? Håper ikke det har fucka seg. Ja, for meg tok det maaange uker, men det var vel fordi jeg betalte via russedress. Vet ikke hvordan det er om du betaler rett på siden der. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Vi har badeknute - men det er nakenbading før 1. mai. Burde ikke bli så vanskelig å klare denne knuta. Endret 30. mars 2011 av Quote Lenke til kommentar
signii Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Skal bare på helgetreffene, så sparer litt der. Har mattprøve 11. mai nemlig, johoo! Matteprøve eller mattetentamen? Du sitter ikke å regner algebra i russetiden for en prøve Er litt mer avansert enn algebra, men er vippeprøve etter mattetentamen. Kommer vel ikke til å regne matte hele dagen, men skal i alle fall ikke vippe ned på grunn av den, heh. Badet i stad, btw. 0 grader, snøvær og is på fjorden. Var faktisk litt...deilig Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) http://www.russen.no/dittlivsparty/?page_id=465 De vet å ta seg godt betalt.... 250 kroner per natt for å ha bilen parkert på vanland. Det blir 1250,- bare på Tryvann. Som om ikke billetten koster nok fra før av. Endret 31. mars 2011 av TMB Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Må nesten bare innrømme at jeg begynner å glede meg nå! Vrengefest om 2 uker og da er vi gang. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fekk melding frå russ.no om gratis falgbag ved bestilling av russeklær, i tillegg til gratis frakt. Blir Zip Hood rekna som russeklær, slik at eg får gratis flagbag? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fekk melding frå russ.no om gratis falgbag ved bestilling av russeklær, i tillegg til gratis frakt. Blir Zip Hood rekna som russeklær, slik at eg får gratis flagbag? Regner med det, ja. Noe annet skulle forundre meg. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Fikk min for en stund siden, lå den i plastikklommen på russebuksen, og da jeg skulle stryke på merkene, så wopsideisi, plastikk liker ikke varme Endret 7. april 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ow....haha, kjipt å måtte ut med 300 spenn for å få ny da Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 For å komme inn på russetreff som Lillehammer, Tryvann, Hellerudsletta osv. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Vent, snakker vi om russepasset eller om russelegget? Lenke til kommentar
DeiligKake Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Er det noen her fra Trondheim som tenker seg til tryvann den 13.Mai? Lurer på om da vedkommende har lyst på en passasjer/medfester =p Ingen fra skolen min som gidder å dra til tryvann, koste tydeligvis for mye, men jeg gidder virkelig ikke å bruke hele russetiden min her hvor jeg bor (rene ødemarka..), og vil definitivt ikke gå glipp av tryvann! Ville derfor vært konge hvis jeg kunne ha slengt meg med noen andre som skal ned dit. Endret 7. april 2011 av DeiligKake Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Koster sikkert litt da. Vi tar i hvertfall noen tusenlapper av de som skal rulle med oss fra Oslo til Lillehammer. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hva i alle dager gjør Erik og Kriss som finalist i årets russelåt? Jeg kommer til å se pinlig tilbake på russetiden hvis jeg var russ det året Ølbriller var årets russelåt. 3 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Værre hvis det blir La Perla... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Party Rock Anthem ftw :new_woot: 5 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Party Rock Anthem ftw :new_woot: This. Jeg regner med at det er den som vinner også, selv om La Perla er en sterk konkurrent, uheldigvis. edit: Og "On The Floor" også, den er #1 på Spotify for øyeblikket, men mye bedre en La Perla og Ølbriller. Endret 8. april 2011 av Christiαn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå