signii Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Skal bare på helgetreffene, så sparer litt der. Har mattprøve 11. mai nemlig, johoo! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Da har vi sluppet konsept og sang. Voodoo People 2011 http://www.youtube.com/watch?v=bvHfce-3FA4 3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tok første knute isted! Bade før 1. April! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kaldt? Tok min første for en stund siden. Var med på russeaksjonen. Merkelig nok har vi ikke noen badeknuter... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kaldt? Tok min første for en stund siden. Var med på russeaksjonen. Merkelig nok har vi ikke noen badeknuter... Var varmere enn fryktet Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kaldt? Tok min første for en stund siden. Var med på russeaksjonen. Merkelig nok har vi ikke noen badeknuter... Har vi vel! Bade før 1. Mai = ispinne. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Her er det også før 1. april, samlet gjennomførelse på onsdag..men tviler på at jeg gidder Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Haha, ingen som har bade før 1 Mars då? Der eg gjeng er det bade før 1. Mars som er det beste, så kjem bade før 1. April. Trur ikkje det er nokon knute her som er bade før 1. Mai. Edit: JA, der var kaldt! http://www.youtube.com/watch?v=Y4DgdSpEYHY Endret 28. mars 2011 av Ondskap 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hva er det folk skal ha på russebuksene sine egentlig? Jeg prøver å google meg fram til noe kreativt jeg kan gjøre med buksa. Å søle ned buksa med uoriginale strykemerker er ikke så fint, synes jeg. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Lykke til med å få en fin russebukse Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ja jo...fin og fin... Noe kreativt da ihvertfall, det trenger ikke å være fint. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Har også tatt bade-knuten, men det kostet litt: Helgen ødelagt av influensa med påfølgende ørebetennelse, sweet Russebuksen er da grei den om du ikke tar snekker. Snekkerbuksene er jeg enig med, de ser ikke fin ut uansett. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Finnes ikke én fin russebukse. Men jeg tar også gjerne i mot tips til hvordan man kan gjøre den litt mer særegen! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Noen som har mottatt russelappen enda? I fjor hadde de fleste fått den på dette tidspunktet. Fikk en sms for noen uker siden om at profilen var godkjent. Alle tre feltene står som godkjent på profilen min også, men men Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Skal bare på helgetreffene, så sparer litt der. Har mattprøve 11. mai nemlig, johoo! Matteprøve eller mattetentamen? Du sitter ikke å regner algebra i russetiden for en prøve Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Få dårlige karakterer siste året, etter 13 års skolegang, fordi man skal feire at man er ferdig? Det har ikke jeg tenkt til, hvertfall. Jeg kommer til å nilese til eksamener og prøver gjennom hele russetiden, og jeg synes det er like greit. Skal på Tryvann, men det er det. Kjenner egentlig at jo nærmere russetiden kommer, jo mer care blir jeg til hele greia. Men nå er jeg kjedligere enn de fleste Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Noen som har mottatt russelappen enda? I fjor hadde de fleste fått den på dette tidspunktet. Fikk en sms for noen uker siden om at profilen var godkjent. Alle tre feltene står som godkjent på profilen min også, men men Fikk mitt i posten idag, hadde glemt hele greia jeg, så ble litt overrasket når jeg fikk det. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Eksamen og Tentamen er jo en helt annen sak, selvsagt. Men du dropper f.eks. ikke Landstreffet i Stavanger for en prøve hvis du har lyst til å dra. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Betalte russelappen på fredag, men status er fremdeles "ikke betalt". Tok det tid for dere å få betalinga registrert på russelappen.no? Håper ikke det har fucka seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå