K.B.E Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 I dag fikk jeg russeklærene mine. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg fikk klærne for rundt en uke siden. Kjøpte russebukse i størrelse L, men det måtte jeg bytte. Hadde gått fint, men måtte bruke belte. Har bytta mot medium nå. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 I dag fikk jeg også klærne mine. Nesten alt jeg har bestilt passa helt perfekt. Det eneste er at lua sitter litt trangt på huet, men den bruker man så sjeldent uansett, så jeg veit ikke om jeg gidder å bytte den. Jeg vurderer å bytte en hettegenser som var litt liten da, av en eller annen grunn bestilte jeg small når jeg egentlig skulle ha medium. Men er uansett gira på russetida nå. Russekort har jeg også fått, har allerede bytta 15-20 kort med forskjellige folk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Noen i Østfold som skal inn på gratis russebilkontroll 6 april? På Hafslund i Sarp? Synes også det er skremmende mye skrivefeil på sidene og i katalogene til Russedress. "Over 400 forskjellige produkter og velge i mellom". "Russe bukse". "Stryke merker" osv. Får et ganske uprofesjonelt inntrykk Endret 23. mars 2011 av TMB Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg fikk klærne for rundt en uke siden. Kjøpte russebukse i størrelse L, men det måtte jeg bytte. Hadde gått fint, men måtte bruke belte. Har bytta mot medium nå. Hvordan er fremgangsmåten for å bytte? Bare sende det du skal bytte tilbake i emballasje + legge ved noe porto? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Noen i Østfold som skal inn på gratis russebilkontroll 6 april? På Hafslund i Sarp? Synes også det er skremmende mye skrivefeil på sidene og i katalogene til Russedress. "Over 400 forskjellige produkter og velge i mellom". "Russe bukse". "Stryke merker" osv. Får et ganske uprofesjonelt inntrykk Russedress, russeservice, ROK, Russen hovedleverandør osv er uprofesjonelle. Kun en gjeng folk i begynnelsen av 20-åra som ikke skjønner at russetida deres er over og vil tyne årets russ for vannvittig mye gryn. Endret 23. mars 2011 av Olum 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg fikk klærne for rundt en uke siden. Kjøpte russebukse i størrelse L, men det måtte jeg bytte. Hadde gått fint, men måtte bruke belte. Har bytta mot medium nå. Hvordan er fremgangsmåten for å bytte? Bare sende det du skal bytte tilbake i emballasje + legge ved noe porto? Jeg reiste til butikken i Oslo og byttet det. Men anbefaler deg å ta kontakt med de du kjøpte klærne fra med mindre det står noe på sidene deres. Skal ikke være noe mer hokus-pokus enn å sende det tilbake. Jeg vet at russ.no sendte med en lapp hvor man kunne krysse av hva man ville bytte. Tror jeg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Russedress sendte også med en byttelapp. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg fikk klærne for rundt en uke siden. Kjøpte russebukse i størrelse L, men det måtte jeg bytte. Hadde gått fint, men måtte bruke belte. Har bytta mot medium nå. Hvordan er fremgangsmåten for å bytte? Bare sende det du skal bytte tilbake i emballasje + legge ved noe porto? Hva mener du med "legge ved noe porto"? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Nice https://utdanning.ostfoldfk.no/ikbViewer/page/open/videregaaende-utdanning/innhold?dim_id=11630&doc_id=49357 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Var og kjøpte russeklær i dag! Dro til lokalene deres (Russeservice) ved Skøyen. Utrolig uprofesjonelt spør du meg, var bare èn person som jobbet der, og det var 2 prøverom. Når det står 15-20stk og venter, kan du tenke deg at dette tar tid. Non the less, fyren var hyggelig og hjelpsom, men kjipt for de andre som sto og ventet. Heldigvis var jeg tidlig ute. Ble bare ei rød bukse, navnet mitt i gullbokstaver som jeg skal sy på + en hood og flaggsko. Alt jeg trenger! Russekort har jeg ikke, though. Lol. Endret 23. mars 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Var og kjøpte russeklær i dag! Dro til lokalene deres (Russeservice) ved Skøyen. Utrolig uprofesjonelt spør du meg, var bare èn person som jobbet der, og det var 2 prøverom. Når det står 15-20stk og venter, kan du tenke deg at dette tar tid. Non the less, fyren var hyggelig og hjelpsom, men kjipt for de andre som sto og ventet. Heldigvis var jeg tidlig ute. Ble bare ei rød bukse, navnet mitt i gullbokstaver som jeg skal sy på + en hood og flaggsko. Alt jeg trenger! Russekort har jeg ikke, though. Lol. Jepp, virket litt uprofesjonelt. Virket som om lokalene var nylig "satt opp". Var der på mandag, men da var det heldigvis ingen kø. Har kjøpt Elitepass for SORR sine arrangement i dag - altså billetter til vrengefesten og russedåpen. Det som er litt merkelig er at russedåpen er på slutten av russetida. Stedet jeg egentlig kommer fra, så har dåpen vært det første i russetida. Hvordan er det ellers i landet? Endret 23. mars 2011 av Quote Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Russetiden vår "åpnes" med dåpen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ja, det er tross alt det som er vanlig. Merkelig ._. Lenke til kommentar
signii Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nice https://utdanning.ostfoldfk.no/ikbViewer/page/open/videregaaende-utdanning/innhold?dim_id=11630&doc_id=49357 Utrolig bra tiltak fra fylkeskommunen. Det er jo mange som ikke er på van/buss. Hadde ikke gjort noe om de innførte det i Oslo/Akershus også Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Russekort har jeg ikke, though. Lol. Det er vel bare å bestille noen nå, da. Designet og bestilte mine forrige uke, fikk beskjed at det tar tre uker før de kommer. Lenke til kommentar
signii Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er det noen som vet når billettene til Tryvann skal gå opp enda mer? Er det 1. april? Har en tendens til å utsette de billettene.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Haha, jeg også. Får lønn 31.mars, så må kjøpe de asap. Skal dere på alle 3? Ropte ut i klasserommet nå, og spørte om noen visste når prisene gikk opp. Du hadde rett - var 1. april Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er en i klassen min også som enda ikke har fått kjøpt seg billett Han utsette og utsetter. Jeg kjøpte når de la ut jeg, for 1505 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå