Sameboe Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Tror vi har en egen for oss selv, og skal ikke dit uansett Er landskonferanse den helga! Blir heller fylla på kvelden der Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hørtes greit ut Forresten, angående signaturen din. Sa ikke Dag Sørås "sukker og gjær om til sprit, han fikk over 60 disipler!" Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvor bra er det ikke at åpningshelgen starter med Innvielse fredagen og feiring av damens 18-årsdag dagen etter? Gleder meg så jævlig til russetiden! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kløøøøøøør etter å gå med russebukse nå. 28 april fyrer det løs, gleder meg. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hva er vrengefest forno? Jeg er usikker, da vrengefest ikke har vært en del av russetradisjonen hvor jeg bodde nesten hele livet mitt. Det går, etter hva jeg har fått med meg, ut på å gå med vrenga russebukse frem til midnatt den 15. april. Når klokka slår inn til 16. april så skal man vrenge tilbake til vanlig stand Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Litt irritert på meg selv. Fikk flaggbag, russekort, vuvuzela (dæven til det bråker!) og jakke. Dette var i én pose. Skulle egentlig ha to poser med russebukse, solbriller, russehatt, genser og t-skjrote. Fikk én pose, og tenkte ikke over at jeg faktisk hadde bestilt mye. Så det blir enda en dag å vente før jeg får alt. Endret 17. mars 2011 av Quote Lenke til kommentar
signii Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Når er dåpen, egentlig? Går rykter om at det er natt til 17. mai, men er ikke det litt seint? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Når er dåpen, egentlig? Går rykter om at det er natt til 17. mai, men er ikke det litt seint? 17 mai er jo feiringen over, dåpen er jo for å starte russefeiringen Vi har vår den 29 april Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Russeservice sender ut varene 1 dag etter bestilling. Hvis jeg kjøper klær på nettet der i dag, vil det rekke frem til meg før russetiden, tror dere? Bor litt nord for Oslo, og det blir vel sendt ifra Sandefjord, hvis jeg ikke husker helt feil hvor hovedkvarteret deres lå. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det kan umulig ta så lang tid å sende det. Send dem en mail hvis du er veldig i tvil, men jeg hadde nok bare bestilt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg har veldig lyst til å bare slenge i en bestilling her og nå, men er så redd for at det ikke skal komme frem i tide. Jeg kan også dra inn til Oslo (20 min kjøretur) og dra innom butikken deres, men føler at utvalget ikke er like bra der. Nei, vet ikke jeg. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Russeservice sender ut varene 1 dag etter bestilling. Hvis jeg kjøper klær på nettet der i dag, vil det rekke frem til meg før russetiden, tror dere? Bor litt nord for Oslo, og det blir vel sendt ifra Sandefjord, hvis jeg ikke husker helt feil hvor hovedkvarteret deres lå. Eh? Da vil de jo bli sendt i morgen, og det er over 1 måned til russetiden starter. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 I know, I know. Er bare kjempeparanoid. Sikkert mange som bestiller også, derfor uroer jeg meg for at det ikke kommer frem. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Russeklærne kom i dag! Men tror Russesiden og Russeservice bruker amerikanske størrelser... Flere fra som kjøpte russebukser i L som ble overrasket over størrelsen, steike de var svære! Blir bra segging, herlig når en i utgangspunktet skjeller ut gangsterstilen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Synes nå de jeg bestilte var helt normale i størrelsen, jeg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg prøvde str M, og den passet meg fint. Jeg er ganske stor, ca 189 og veier 85 kg. Tror ikke your average joe trenger L med mindre du er keen på saggete bukser. Lenke til kommentar
signii Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Når er dåpen, egentlig? Går rykter om at det er natt til 17. mai, men er ikke det litt seint? 17 mai er jo feiringen over, dåpen er jo for å starte russefeiringen Vi har vår den 29 april Ja, det er det jeg også mener. Får snakke med russestryret. Men, du, 29. april er det jo Tryvann (men du bor kanskje ikke i Oslo-området?) Jeg prøvde str M, og den passet meg fint. Jeg er ganske stor, ca 189 og veier 85 kg. Tror ikke your average joe trenger L med mindre du er keen på saggete bukser. Jeg kjøpte M unisex fra Russeservice. Er 178 og jente, og den passer sånn ganske greit (selv om den er litt stor i hofte/lår). Så, jeg tror at hvis man er gutt på sånn 185 og større burde man hvertfall ha L. Men det kommer jo også litt an på om man vil ha tight eller ikke... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Men, du, 29. april er det jo Tryvann (men du bor kanskje ikke i Oslo-området?) Joda, skal jo på Tryvann. Men det er nok dåp først, tidlig på dagen regner jeg med. De har jo tatt hensyn til at det er russetreff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå