qdos Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Nå har jeg sittet og betalt en haug med regninger, og det irriterer meg hvor lange en del KID-numre er. Noen klarer å operere med 5-6 tall som KID, mens andre har over 20. Til alle firmaer med laaange KID-numre: Nei jeg tror ikke at dere må ha så mange fordi dere har så vanvittig mange kunder. Jeg tror derimot at dere har en idiot på regnskapsavdelingen som ikke vet om muligheten til å forkorte det. Jeg har faktisk vurdert å si opp et abonnement i protest mot lange KID. Er det noen som har mailet og klaget på lange KID? I så fall må svaret gjerne postes her. Post også navn på firmaer som opererer med irriterende lange KID. Hvis de får nok negativ omtale pga dette, så vil de vel til slutt anstrenge seg for å endre det! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 jeg kan ærlig talt ikke si at jeg ser problemet her, men hvis det er en enklere måte å gjøre det på, by all means! (det falt deg ikke inn at bedriften kan være UTROLIG ambisiøse da? ) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 "Post også navn på firmaer som opererer med irriterende lange KID. Hvis de får nok negativ omtale pga dette, så vil de vel til slutt anstrenge seg for å endre det!" Hadde det vært snakk om barne-arbeid så ja.. men KID Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hva med å skrive ned KID 1 gang i notisblokk og bruke copy&paste? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hva med å skrive ned KID 1 gang i notisblokk og bruke copy&paste? Har du noken gong opplevd å få samme kidnr fleire gonger?? Det har ikkje eg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 det er lissom hele poenget, de skal være unike? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 det er lissom hele poenget, de skal være unike? Riktig det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå