Gå til innhold

EL playoff: Liverpool FC vs Trabzonspor AS - Kamptråd

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et reint helvete å finne god stream i dag så fikk ikke sett for mye, men bra opphenting. Glad for at vi går videre, synes det er feil innstilling å bare ville at vi skal ryke ut og konse på PL.

Enig der, skjønner virkelig ikke folk som ønsker at vi skal ryke ut. Vi har en stor nok stall til å rullere slik at de unge og lovende spillerne faktisk får spille. Ryker vi ut så gjør vi det, men ser virkelig ikke vitsen med å håpe at vi gjør det.

Lenke til kommentar

Spearing treffer ivertfall på pasninger, er ikke så mange Poulsen har truffet på(når han treffer går dem bakover)

Hadde vært bedre å spart pengene å beholdt Aquilani klubben, vi trenger offensive midtbaner

Han gjør det på reservelagsnivå, ellers så blir han borte og kun spiller ballen bakover i banen. Slik defensive spillere som Lucas og Poulsen allerede gjør fra før av. Det er jeg enig i. Lånet av Aquilani skjønner jeg lite av, spesielt hvis vi ikke skal hente inn en offensiv spiller for penger vi evt får for Mascherano.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gerrard er ekstremt viktig hvert år.

Bare se på fjorsesongen da han spilte langt under pari.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Dagens kamp var ikke mye å skryte av (så fra 30. min og ut på pub), men noen tanker gjør jeg meg.

Poulsen skal selvfølgelig få en skikkelig sjanse til å vise at han duger, men synes midtbanen med han og Lucas er litt for lik Lucas og Masche (altså ikke bra). Av det vi har sett til nå ser jeg heller Shelvey enn dansken. Men igjen han skal få tid til å bevise at han kan bidra, og det kan bli interessant å se han eksempelvis sammen med Gerrard.

Pacheco og Babel viser begge igjen at de fortjener mer spilletid, kommer inn med minutter igjen, begge er positive og beviser mer enn de de erstattet hadde gjort gjennom 85 min. Synes det var rart at ingen av de fikk starte, og håper virkelig vi får se begge mer fremover. Pacheco var også ganske positiv i sitt innhopp mot City imo.

Lenke til kommentar

At Poulsen blir kjøpt er vel fordi vi ikke har råd til noe annet. Vi betaler jo 25 millioner nå og 25 i vinter en gang. Sier seg selv om hvor skrapa pengekassa er da. At du mener at Poulsen er dårligere enn Spearing så forteller det jo sitt om fotballkunnskapene dine.

Spearing har bevist like mye som Poulsen når han har fått spilt med førstelaget. Begge er flere nivå under Lucas, det sier det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...