Gå til innhold

EL playoff: Liverpool FC vs Trabzonspor AS - Kamptråd

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et Youtube-søk bekreftet det ja.

Ser ut til å være habil på straffer, er nesten nødt til å være et bedre alternativ i går enn en som sier han ikke har tatt straffer på 15 år. :p Han burde kanskje få ta straffer når Gerrard ikke er på banen, hvis han ønsker selv?

Edit:

Stemmer det Termo, mot Pompey tror jeg. Han led vel samme skjebne som Cole i går - nervøs og press for å score sitt første mål.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Kan vi godt.

Liverpools tropp: Reina, Gulacsi, Hansen, Johnson, Kelly, Skrtel, Carragher, Krygiakos, Aurelio, Cole, Spearing, Poulsen, Lucas, Pacheco, Shelvey, Babel, Kuyt, Ngog, Eccleston.

Kan vise seg å bli en serdeles vanskelig kamp dette, spesielt når så mange førstelags spillere blir igjenn hjemme.

Blir spennede å se laget.

Reina

Johnson-Carra-Kyrgiakos-Aurelio

Kuyt-Lucas-Paulson-Babel

Cole

N`Gog

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Sett opp en poll på hvorvidt folk ønsker at LFC går videre eller ikke. Fansen altså, ikke hatere som meg. Lag pollen offentlig så ser man hvem som har stemt.

Hadde jeg vært LFC-supporter hadde jeg håpet på en så tidlig exit som mulig. Torsdagskamper er ekstremt lite gunstig når man i teorien må komme på 4.plass i ligaen av økonomiske årsaker og sliter med en tynn tropp fra før.

Samledes så blir det færre matcher for fansen. Hvad tycks?

Lenke til kommentar

Jeg er på en måte enig, og på en måte ikke. Jeg vil at Liverpool skal gå videre og vinne alle kamper vi spiller, men denne sesongen hvor vi ikke deltar i CL er det samtidig veldig viktig at vi fokuserer mest mulig på PL, så kommer FAC og EL i andrerekke. Hadde det vært opptil meg, hadde vi selvsagt gått for avansement, men spilt et tilnærmet B-lag i EL-kampene. Spillere som trenger det kan hvile i disse kampene (noe vi jo har gjort til denne bortekampen), så kan en god blanding av faste spillere, reserver og juniorer spille. Skulle vi komme langt nok til at turneringer begynner å bli litt mer attraktiv kan vi heller satse mer på det, per nå er det ikke noen krise å ryke ut av EL egentlig.

Nå skal fotballspillere takle et hektisk kampprogram, men det går selvsagt utover ligasatsningen med skader og tretthet etterhvert som kampene hoper seg opp. Jeg mener vi bør kjøre et blandet lag i EL frem til kvartfinale eller rundt der, i CC bør vi kjøre B-lag all the way til finalen, og FAC bør vi kjøre blandet lag frem til vi møter motstand. Min mening. Jeg vil ikke tape kamper, men jeg vil samtidig satse alt på liga.

Lenke til kommentar

EL er jo dass helt til man kommer til semien egentlig, i couldent care less. Dog er det kjekt å se laget i aksjon.

Jeg hater at lørdagskampene stadig blir flyttet, EL medvirker jo til dette.

Lite penger er det å hente, samt det tar unødvendig på en del spillere.

Hadde Hodgson ment det var et must å gå videre så hadde bla Gerrard og Torres vert med i troppen.

Edit: Jeg er enig i det Hewitt sier angående blanding av spillere, derfor mener jeg at Pacheco og Amoo skulle fått spilt disse kampene.

Så kan Goggen få hvile, han har spilt mye så langt.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

regner med at dette er kamptråden for idag også??

Dagens lag:

Reina

Johnson

Kelly

Kyrgiakos

Carragher

Lucas

Poulsen

Aurelio

Kuyt

Cole

Ngog

Subs: Gulacsi, Pacheco, Babel, Spearing, Shelvey, Skrtel, Eccleston.

Er vel ikke så mange som har Viasat Fotball så blir vel ikke mye trøkk her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kuyt - Poulsen - Lucas - Aurelio

muligens værdens dårligste midtbane.

Så lenge Reina,Kuyt,Cole,Johnson og N'Gog holder seg skadefri er jeg fornøyd

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Tror N'Gog kommer til å bli virkelig god, imponerende hvordan han kom forbi tre spillere og kom til avslutning netopp. Slik jeg ser det trenger vi egentlig ikke en spiss til hvis vi skal fortsette å spille med en på topp.

EDIT: Men nå må vi virkelig få inn noen bytter. Veldig spent på hvem Hogdson bytter inn, tipper Babel kommer inn først.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...